1

Onderwerp: Advies: Welke bakblikken om te beginnen

Hoi allemaal,

Ik heb inmiddels heel wat spulletjes, maar ik heb maar 2 bakblikken tot nu toe. Een ronde 20 cm en vierkant 23 cm(brownies, heb er nog geen biscuit in gebakken). Binnenkort ben ik jarig en ga ik bonnen vragen voor Soesa's winkeltje. Daar wil ik bakvormen mee kopen, maar nu is de vraag.... Welke zouden jullie aanraden cq gebruiken jullie het meest? Kan ze immers niet allemaal kopen.

Ik hoor het graag!

Groetjes Karin

2

Re: Advies: Welke bakblikken om te beginnen

Ik gebruik de 20 toch wel het meest eigenlijk!
Maar de 25 en de 15 vind ik ook wel erg handig!
En dan kan je ook nog een stapel maken met die 3 maten of met 2 daarvan :-)

3

Ik heb thuis een paar springvormen (18, 24, 28) maar ben een beetje klaar mee. Heb (en dan ook bij Soesa) zaterdag 2 PME ronde extra diep (15cm en 20cm) gekocht, nog niet uitgeprobeerd, en ook nog 25cm en 30cm besteld (dit nu alles i.v.m. een stapel dat ik volgende week ga maken).

4

Ja ik zou ook voor de PME gaan en dan 15 t/m 25

5

Ik heb tot nu toe alleen de 20 van PME. Daarnaast gebruik ik de 12 en 20 van blanda regelmatig.

Op mijn lijstje staan nu zeker de 15 en 25 rond van PME.

Op de volgende lijst komen dan wat vierkante te staan.

6

waar kan ik de soesa winkel vinden?

7

cakecorner punt nl ;)
punt vervangen door .  en evt. even www ervoor...

In Deventer aan de Zwolseweg

8

Ik heb onlangs de silverwood square pan met extra dividers besteld in de webshop, is geweldig!
En je kunt er alle mogelijke maten vierkante en rechthoekige biscquits mee bakken.
Hij is niet goedkoop, maar elke cent waard! :Y

9

allemaal bedankt voor jullie berichtjes.
Maar bakken jullie niet vaak een 'grote" 30 cm taart of vierkant?
Wil graag op bestelling gaan werken, maar wil mensen wel het meest gangbare formaten aan kunnen bieden...

10

Ik wil ook graag de silverwood...dan ben je qua vierkant echt op alles voorbereid volgens mij...hahahaha  :lol:

Grtls Irene
Ik ben niet gestoord, ik ben mentaal hilarisch!!

11

15cm gebruik ik vaak, klein taartje, leuk als cadeautje en zeker leuk om op je 20 te stapelen. Heb er nu een 25 bij, dan zit je ook al aan veel personen, leuker dan 1 hele grote.

12

Grote gebruik je denk ik alleen met stapelen...
Ik zou eerst die 15 tot 25 aanschaffen, mocht je dan een aanvraag krijgen voor een 30cm taart kun je die er altijd nog bij aanschaffen...

13

Ik heb nog nooit een aanvraag gehad voor een vierkante taart!! En met stapelen heb ik nog maar 1x gehad dat ik een 27,5 nodig had!