Re: De wedstrijdtaart van Etty en mij voor Threadcakes! FREAKY!
wauw hoe hebben jullie dat gedaan!! wat goed zeg!!!!! en jullie hebben die prijs zeker wel binnen!
ken het ook niet lijkt me indd wel leuk om samen met iemand aan mee te doen!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » De wedstrijdtaart van Etty en mij voor Threadcakes! FREAKY!
wauw hoe hebben jullie dat gedaan!! wat goed zeg!!!!! en jullie hebben die prijs zeker wel binnen!
ken het ook niet lijkt me indd wel leuk om samen met iemand aan mee te doen!
ps heb even gekeken op de site naar de andere taarten. jullie zijn zeker een van de beste! maar jeejte wat een mooie taarten zeg dat dat kan met taart
Nog nooit van gehoord, maar waanzinnig gaaf gedaan!!
Het is echt een heel leuke wedstrijd en de juryleden zijn ook niet misselijk Jen van Cakewrecks en Bakerella bijvoorbeeld!
Hopelijk doen er volgend jaar meer Nederlanders mee *hint hint*
wat een supergave taart!!!
da's een rare taart
superknap zeg en zeker in zo'n korte tijd
Mag ik vragen wat er in zit of is dat not done bij zo'n wedstrijdtaart?
da's een rare taart
superknap zeg en zeker in zo'n korte tijd
Mag ik vragen wat er in zit of is dat not done bij zo'n wedstrijdtaart?
Als je het verhaaltje gelezen heb of de link gevolgd begrijp je wel waarom het zo'n rare taart geworden is
Er zit gewoon cake en rice krispies in
Werkelijk gaaf gedaan! mag er zeker wel wezen toppie!
Wauw wat gaaf gemaakt!!!
nou ik zou dat best willen volgende jaar maar denk dat ik dat dan toch met nog iemand anders samen moet gaan doen. geeft meer inspiratie
trouwens ook erg leuk via de link te zien hoe jullie hem ong. gemaakt hebben!!!
Gaaf zeg!
Echt heel gaaf gedaan!
wauw, ik bedoel WAUW..of neen, dat vat het niet helemaal..mss dit: WWWWWAAAAAAUUUUUWWWWW!!!!
mm, nog niet echt...maar het gaat de goede richting uit..
WAUWERDEWAUWERDEWAUW!!
en verder..sprakeloos...en ergens ook nog 'ik wil ook zo eentje proberen', natuurlijk niet in die wedstrijd, daarvoor moet ik nog een 10tal jaar oefenen
jeetje wat een ding! super hoor
hihihi prachtig bedoelde ik
Zoals ik gister al zei op twitter, helemaal te gek!
Hahaha, wat een grappige reacties allemaal!! Leuk dat jullie hem ook leuk vinden!! Het was ook erg leuk om te doen! En ooooooo, wat is die friendly spirit toch mooi gedaan... Ik baal even met je mee hoor Etty! Volgend jaar gewoon in januari al beginnen, dan zijn we iedereen voor, hahahaha!
errug goed!!! jullie maken hele goede kans!!! dr zitten wel ook hele andere leuke tussen, maar dit is zeker een opvallende en mooie verschijning tussen dat alles
Wauw, ben er even stil van, ................................. geweldig. Ik ga voor jullie duimen dat jullie winnen. Dit is zooooo knap gedaan!!!
Echt gaaf!!!
ik had er ook nog nooit van gehoord, maar wat hebben jullie een gave taart gemaakt, super gedaan meiden
Vind ook een hele gave afbeelding wat jullie hebben uitgekozen en en super uitgevoerd.
prachtig hoor!
Dit ziet er echt geweldig uit. Als je hier niet mee wint dan weet ik het niet meer!
Wauw
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » De wedstrijdtaart van Etty en mij voor Threadcakes! FREAKY!