Re: Geschilderde vlindertaart
echt heel gaaf 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Geschilderde vlindertaart
echt heel gaaf 
Ongelooflijk zoals jij kunt schilderen, echt geweldig
.
Ik kan hier alleen maar met bewondering naar kijken, echt TOP
.
Echt super!
Heel veel succes met je workshops! 
Misschien een 'domme' vraag, maar hoe schilder je op een taart? Gewoon met de kleurstoffen waar je fondant mee kleurt? of is daar iets speciaals voor?
Het is geen domme vraag, absoluut niet.
Ik schilder met kleurpasta en dustpoeders dit meng ik met een beetje alcohol. Dus gewoon met de kleurstoffen waar je fondant mee kleurt, Sugarflair vind ik zelf niet goed schilderen, de kleurpasta van Wilton wel weer.
Wauw, wat gaaf zeg!
Zooo, mooi zeg!! Heel erg gaaf!!
O jee, volgens mij kan ik die dagen niet... Dat wordt dus een freubel 
*raapt eerst haar kin op van de grond*
adembenemend, schitterend, oogverblindend mooi, WOW!!!!!!!!
ik vind hem echt helemaal TE GEK. ik wist echt niet dat dit kon 
wauw super mooi!!! knap hoor! met welke kleur stof verf jij het liefst???
Wauw wat mooi!
Wauw echt geweldig!
Jeetje wat een prachtige taart zeg!!
Damn die is erg gaaf! laat ik maar niet aan me schoonmoeder zien, anders wordt het gigantisch stressen voor me 
Heel mooi gemaakt!
Alice, ik zit hier stil te genieten
ERG MOOI!!!!!
nou het enige wat ik er uit kan krijgen is: WAUW!!!!!!!!!
Super vet!!!!
WAUW!! echt heeel mooi! ik wil zelf ook een keer proberen iets te schilderen, maar dat zal wel een stuk simpeler worden!
Mooi!
wauw super mooi!!! knap hoor! met welke kleur stof verf jij het liefst???
Het liefst met Wilton kleurpasta met name zwart is van Wilton super. Dustpoeders werkt ook super met verven alleen is rood, geel, en paars moeilijke kleuren om mee te verven deze dekken niet altijd goed.
Wat een reacties allemaal, Super, bedankt allemaal
Kom je geen workshops in BE geven? 
o wow als er ooit in regio rotterdam (of dordt of zoiets) een workshop is moet echt iemand me een seintje geven..
al moet ik een maand alleen brood eten.. dit is een workshop die ik graag zou willen volgen
christine-h schreef:wauw super mooi!!! knap hoor! met welke kleur stof verf jij het liefst???
Het liefst met Wilton kleurpasta met name zwart is van Wilton super. Dustpoeders werkt ook super met verven alleen is rood, geel, en paars moeilijke kleuren om mee te verven deze dekken niet altijd goed.
Wat een reacties allemaal, Super, bedankt allemaal
super dankje wel. ik heb namelijk ook wat verschillende en ben ze nog erg aan het uit proberen. ik vind wilton tot nu toe ook het beste maar ehb ik alleen nog maar zwart van
bedankt voor de tips 
Kom je geen workshops in BE geven?
Wie weet, misschien wel. 
Ik heb er geen woorden voor wat een prachtige taart en wat geweldig mooi geschilderd,echt hardstikke gaaf! 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Geschilderde vlindertaart