Onderwerp: Hoi ik ben ingrid
Hoi hoi allemaal, laat ik eerst even zeggen dat ik super onder de indruk ben van al die taarten foto's en recepten en resultaten...verleden jaar had ik al de leukste taarten onder mijn favorieten gezet...kon uren kijken naar de webshop en andere info die er was...en nu heb ik besloten om me zelf lid te maken en het allemaal te leren...
Ik ben ingrid bijna 43 jaar oud en woon in vleuten(utrecht), getrouwd en 2 kids leeftijd 17 en 14, werk ik de zorg en zocht een hobby...verschillende hobbies die ik leuk vind geprobeerd...maar bakte er niks van...tot dat ik weer op deze site kwam en gister begon met wat basis recepten uit te proberen...en verrek...het lukt me nog ook...
oke natuurlijk lang niet wat jullie hier allemaal op het forum maken...maar de start is er...heb gister mijn eerste taart gemaakt...een kleintje en natuurlijk niet perfect...maar ben zo super enthousiast...het moeilijkste voor mij ook nog een keer is.......ik ben geen zoete kauw...ik hou van hartig....gelukkig de rest van mijn gezin houd van zoet...dus zij zijn mijn proef konijnen....
heb me voorgenomen, om mezelf eerst maar te focussen op het biscuit en vulling en pas als ik daar in zo ver ben...de decoratie....wat ook geen makkelijke taak zal zijn...maar ik heb er super zin in en met de geplaatste tips en recepten van jullie moet het me zeker lukken
En nogmaals mijn complimenten voor al die super mooie taarten die jullie gemaakt hebben...ik vind ze stuk voor stuk ware kunstwerken
groetjes ingrid