Onderwerp: Kan dit of kan dit niet??? En raden wie dit is...
Eigenlijk wil ik alleen maar horen, kan deze dame op een taart, of niet??
Oh, wat is ze moeilijk!!! Ben er de hele avond mee bezig geweest, moest het proberen........

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Kan dit of kan dit niet??? En raden wie dit is...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Eigenlijk wil ik alleen maar horen, kan deze dame op een taart, of niet??
Oh, wat is ze moeilijk!!! Ben er de hele avond mee bezig geweest, moest het proberen........

ja ik vind haar erg leuk geworden hoor. (ik weet hoe moeilijk ze is
) zie mijn eerste boetseersel maar 
Ja, het lijkt precies op roodkapje toch??
Nou, had haar taille mooi slank gemaakt, maar dat komt toch altijd weer dikker uit....haar ogen was ook vreselijk! Pff, respect voor Wendy hoor, hoe die dat allemaal kan!
wendy?? heb je een link??
haha nee een echte tinkerbell
ik had er pas een van marsepein gemaakt voor de proef maar volgende word echt met fondant want marsepein zakt erg in!!!!http://94.100.115.84/1368200001-1368250 … YlJ_1.jpeger licht nu fondant met tylose klaar voor morgen 
Christine, nou die lijkt ook wel erg goed! Alleen vond mijn buste aan de grote kant...haha, maar die van jou is nog meer pamela
Wel knap dat je haar staand hebt gemaakt, dat durfde ik al helemaal niet aan!
Ik zet haar lekker in een bloem ofzo!
hahah ja eerst was de borst niet zo groot dus heb ik opvulling in haar jrukje gedaan
hihihi dus toen was ze indd wat pamella ja dat moest ik weer staand! nou geen optoe met marsepein hoor
ja in zo'n waterlelie lijkt me erg mooi!!!!
ps ik heb de how to als je die wilt hebben??(stuur dan even je email adres)
Verder niemand die er iets over wil zeggen??
goed gelukt en ja ze kan op een taart!
Super! 
Hahaha, daarom heb ik ze laatst maar gekocht als poppetje voor €5 pst. Ze is wel héél erg mooi geworden! 
Ik zeg JA!
Ik zeg Ja! Heb er zelf net toevallig ook eentje gemaakt en gepost ( ehm.. wij hebben toch niet dezelfde opdracht toch? ) en weet inmiddels hoe ongeloofllijk moeilijk ze is om te maken. Goed gedaan!
Ik zeg Ja! Heb er zelf net toevallig ook eentje gemaakt en gepost ( ehm.. wij hebben toch niet dezelfde opdracht toch? ) en weet inmiddels hoe ongeloofllijk moeilijk ze is om te maken. Goed gedaan!
Hahaha, vast niet dezelfde opdracht, ik maak hem voor een kindje van mijn collega!
EN ze heeft hem op hyves gelukkig al goedgekeurd....zou niet nog een avondje willen tinkerbellen........
Thnx voor al jullie reakties!! Helemaal perfect krijg je haar toch nooit lijkt me! En dan weet ik in ieder geval dat ik hem wel op de taart kan zetten......
Ik vind haar mooi gelukt! 
goed gelukt 
ik vind haar super gelukt! zeker op je taart zetten.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Kan dit of kan dit niet??? En raden wie dit is...