1

Onderwerp: Bruidstopper...

Er werd mij gevraagd een bruidstopper te maken. Alleen moesten het wel kikkers zijn. Wie wil er nu kikkers op zijn bruidstaart????

http://www.mijnalbum.nl/Foto-OQW7NKQN.jpg

2

Re: Bruidstopper...

Ik zie het totaal niet voor me op een bruidstaart, maar ik vind ze wel heel erg leuk :)

3

Het zou mijn topper niet zijn, maar ik vind ze ook erg leuk en goed gelukt! :Y

Nou ik zou er wel voor in zijn hoor!  :Y

Wij aan zelf waarschijnlijk voor een nijlpaarbruidspaar....

Mooie kikkers!!

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

super leuk zeg maar ik zou gaan voor de olifanten als topper ;)

6

:thumb:

groetjes elfje elly

Ik had ook geen standaard toppers op mijn taart staan.
Is onder tussen ook alweer 15 jaar geleden... maar ik had ze als beertjes.
Dus ja ik vind ze super en ik zou het ook zo op mijn taart zetten!!! :Y  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Bakken is mijn passie!!!

8

9

Ach wat zijn ze leuk, echt super.... :)

10

hahaha, ik niet, maar ze zien er wel gaaf uit :D

11

Ik vind ze eigenlik wel grappig!
Mooi gemaakt

Ieder zijn smaak, ieder zijn taart! Ook voor al uw eetbare prints! Info?
www.smaaktaart.nl

Ik vind ze erg leuk!

Toen ik trouwde drie jaar geleden, had ik nog helemaal niet gehoord van taartdecoratie en had gewoon een taart bij de bakker vandaan, maar we wilde wel graag wat anders dan die stomme plastic poppetjes. We wilde wel wat geks en hebben de bakker Kermit en Miss Piggy laten boetseren, dus ik vind twee kikkers helemaal niet raar, alhoewel ik het nu nooit meer op mijn eigen taart zou willen.

13

Ik vind ze geweldig! En aangezien wij beide gek zijn van kikkers zou hij op onze bruidstaart echt wel geweldig zijn  :Y

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

14

Ik vind ze ook heel erg leuk! Op 6 augustus waren wij 12 jaar getrouwd en wij hadden ook kikkers (van marsepein) op onze trouwtaart. Ben nog steeds kikkergek  :Y