Onderwerp: geboortetaartje
Mijn tweede geboortetaartje:) Inspiratie opgedaan op het forum, dus bedankt daarvoor
Ik ben best blij met het resultaat, maar tips zijn altijd welkom!!
Kim
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » geboortetaartje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mijn tweede geboortetaartje:) Inspiratie opgedaan op het forum, dus bedankt daarvoor
Ik ben best blij met het resultaat, maar tips zijn altijd welkom!!
Dat ziet er heel leuk uit!
( vind alleen de baby ietsjes witjes)
leuk! 
vind de ooievaar erg leuk!
Leuke taart!
De ooievaar is goed gelukt.
Schatje!
Dank jullie wel allemaal!
( vind alleen de baby ietsjes witjes)
Ja, mijn eerste versie van de baby was net iets te oranje... ik krijg de kleur nu nooit eens perfect
Ik gebruik de kleurstoffen van wilton: ivory met een héél klein beetje pink. Welke kleurstof gebruiken jullie? Anders toch maar een kijken voor een andere 'huidskleurige' kleurstof...
Dank jullie wel allemaal!
Zonnetje schreef:( vind alleen de baby ietsjes witjes)
Ja, mijn eerste versie van de baby was net iets te oranje... ik krijg de kleur nu nooit eens perfect
![]()
Ik gebruik de kleurstoffen van wilton: ivory met een héél klein beetje pink. Welke kleurstof gebruiken jullie? Anders toch maar een kijken voor een andere 'huidskleurige' kleurstof...
Erg mooi gedaan! Ik gebruik altijd Spectrum huidskleur en heb nog nooit problemen gehad met de kleur.
Erg leuk en idd beetje bleke baby.
Ik heb inmiddels 2 babytjes gemaakt, gekleurd met een klein balletje rode marsepein door blanke heen gekneed. Ik heb tulip red van americolor. Vond zelf de kleur erg "natuurlijk" lijken.
Succes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » geboortetaartje