Re: Nog 2 taarten gemaakt... nu even lekker rust..
Schitterende taarten!
Mag ik vragen welke kleur de trepen zijn op de bruidstaart?
Taaartjes
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Nog 2 taarten gemaakt... nu even lekker rust..
Schitterende taarten!
Mag ik vragen welke kleur de trepen zijn op de bruidstaart?
Bedankt allemaal voor jullie lieve reactie en voor jullie lieve wensen...
De glanspoeder die ik heb gebruikt is: RD Edible Silk - Pearl Vanilla Mist -3gr-
schitterende parade

Super mooi! 
Prachtige taarten! Volgens mij heb je ook een nieuw logo en een nieuwe site, of heb ik dat mis?
Vind het erg mooi geworden dat je de oo van droom vervangen hebt door hartjes. Het past bij je liefde en passie voor het taarten maken. Tenminste, zo kom je via het forum op mij over.
Wederom hele mooie taarten!!! En wat een megalief hondje, ik ben fan van die taart (ondanks dat de pip-style niet mijn ding is
)
Geniet van je rust! Na al die prachtige creaties heb je dat wel verdient.
Kun je na 3 weken ons weer verblijden met mooie, nieuwe creaties 
Prachtige taarten! Volgens mij heb je ook een nieuw logo en een nieuwe site, of heb ik dat mis?
Vind het erg mooi geworden dat je de oo van droom vervangen hebt door hartjes. Het past bij je liefde en passie voor het taarten maken. Tenminste, zo kom je via het forum op mij over.
Het normale taartendroom heb ik altijd op mijn hyves staan en die andere staan op de foto's op mijn site. Mijn site is sinds 1 januari de lucht in. Mijn webmaster zet hier de foto's op en dat logo dus meestal zien jullie hier de foto's die van hyves af komen....
Bedankt allemaal voor de complimenten!
Wauw wauw!! Echt heel erg gaaf en mooi weer! Super strak ook zeg. Love it!
als ik jou taarten zie denk ik altijd hoe doet ze dat!!!!!! zoooo strak mat wat smeer jij af????
Wat een geweldige stapels weer!
Gewoon bijna zonde om ze aan te snijden.
ik zie ze nu pas, ze zijn werkelijk prachtig en echt super strak!!!!! 
waaaaauuuuwww wat een super sjieke bruidstaart
En die hond wat een scheetje
Nou weet ik het zeker, ik wil echt een keertje bij je komen workshoppen.
Je taarten zijn zo prachtig elke keer!
Meid wat zijn ze weer prachtig!!
Nu lekker vakantie vieren!
tja, mijn mond valt altijd open van bewondering en verbazing bij jouw foto's.... zo mooi afgewerkt...Echt prachtig!
Nou weet ik het zeker, ik wil echt een keertje bij je komen workshoppen.
Je taarten zijn zo prachtig elke keer!
Je bent meer dan welkom!!!
als ik jou taarten zie denk ik altijd hoe doet ze dat!!!!!! zoooo strak mat wat smeer jij af????
Gewoon, met mijn eigen botercreme... http://taartendroom.nl/shop.html
Wow wat is die bruidstaart mooi zeg!
prachtige taarten
leer je bij basisworkshop bij jou ook zo superstark afsmeren als jij doet want jou taarten zijn mega strak alleen al daarom zou ik een workshop volgen maar daar ga ik heel lang voor onderweg zijn dan ik want woon in belgie.. en heb gezien dat het niet door de dag is op je site...
Super mooi!
Mag ik vragen hoe je bij de bruidstaart gedust heb?
Op de taart, of los van de taart?
Ontzettend mooie taarten. Ik vind jouw taarten altijd zo prachtig. 
Ik geniet altijd zo van jouw taarten! Hoe verzin je het ook telkens weer?!
Super!!
Prachtige taarten!
leer je bij basisworkshop bij jou ook zo superstark afsmeren als jij doet want jou taarten zijn mega strak alleen al daarom zou ik een workshop volgen maar daar ga ik heel lang voor onderweg zijn dan ik want woon in belgie.. en heb gezien dat het niet door de dag is op je site...
Ik leer je heel de basis zoals IK dat doe, dus inderdaad zal ik duidelijk maken hoe ik ze zo strak krijg...
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Nog 2 taarten gemaakt... nu even lekker rust..