Onderwerp: Mijn eerste bruidstaart mocht een 'doe-maar-wat'-taart zijn...
Ik heb er vanaf het moment dat we wisten dat ze gingen trouwen, mijn schoonzusje en zwager, stress van gehad...
Mijn eerste bruidstaart.
Ik was al eens eerder gevraagd voor een bruidstaart, maar ik durfde het gewoon weg niet.
Zie hier altijd zulke mooie taarten voorbij komen dat ik dan dacht, stel je voor ik maak wat en het valt tegen, dan verpest je misschien wel de dag...
Maja, mijn schoonzusje zei: "Je taarten zijn super lekker en altijd heel mooi, dus doe maar wat! Ik vertrouw op je...!"
Okee, doe maar wat is zo lastig.
Tot ik de trouwkaart op de deurmat kreeg!
Eindelijk hou vast!
Het kaartje was dan wel modern, maar omdat ze aangeven had dat ze klassiek ook wel mooi vond een beetje een combi gemaakt met de kleuren van de kaart en wat kleine dingetjes die op de kaart voor kwamen.
Hier en daar wat inspiratie op gedaan (o.a. bij Peggy) en dit werd het resultaat:

Onderste laag gevuld met 2 laagjes bokkenpoostjescrème en een laagje meringue crème met hier en daar wat choco drops.
Middelste laag gevuld met 2 laagjes champagnecrème met verse frambozen en 1 laagje halva frambozenjam.
Bovenste laag gevuld met 2 laagjes aardbeiencreme met stukjes verse aardbei en 1 laagje aardbeienjam.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

en wat leuk, die grote gekleurde parels ook