1

Onderwerp: Mijn eigen website starten,maar hoe?

Hallo,

Ik wil graag mijn eigen website starten,maar heb geen flauw idee hoe!
Als ik google kom ik heel veel tegen, gratis, tegen betaling, dat iemand hem maak en dat je die genen toestemmeing moet vragen om iets op je eigen site te verranden.

Ik zie heel veel leuke site van onze mede collega's.
Maar nu is mijn vraag:
wat is nou een goede,en het liefst niet zo dure om je eigen site aan te maken?
graag wil ik jullie ervaring weten.

groetjes en alvast bedankt

Rosanna

Groetjes - Rosanna - Ciao!
www.facebook.com/DolcissimiTaarten

Re: Mijn eigen website starten,maar hoe?

ik heb zelf geen website maar via vistaprint kan het ook misschien een idee? volgens mij valt de prijs ook wel mee.

www.caketolove.nl
Voor verjaardagen, traktaties of gewoon lekker!

3

Strato

Daar kan je voor weinig een website met domeinnaam aanschaffen. Door middel van hun livepages programma kan je al snel zelf een mooie website maken.

Succes!

Bijzondere momenten verdienen bijzondere taarten.
www.sunnycakes.nl   Groetjes, Nicky

4

via hostnet kan dat ook.  Ben er heel tevreden mee...
Heb er een juffenwebsite in elkaar gedraaid.

5

Ik heb via webklik mijn eerste site. Gratis en zonder reclame. Gewoon om te kijken of het iets is en wat ik ermee kan.

Sinds vorige week heb ik een eigen domeinnaam en een hosting van Versio. Dit is heel erg goedkoop, maar je moet er wel iets van weten. Je moet namelijk alles zelf in elkaar zetten. Gelukkig heb ik zo iemand in huis die dit wil proberen. Zelf moet ik me er ook eens in gaan verdiepen  :s .

www.lindelicious.nl       Elke taart uniek!

6

Ik heb wordpress en mijn host is dreamhost. Werkt prima!

Website: www.tuinentaart.nl Twitter: @tuinentaart
Facebook: http://www.facebook.com/TuinenTaart

7

Ik heb een site bij Wix.com en die is simpel in gebruik. Kost alleen geld als je zonder reclame wil.
Ik heb een site bij Yourhosting.nl en deze is ook makkelijk in gebruik alleen kun je alleen maar kiezen uit een template. Ik had een site bij strato en dat vond ik ook fijn.
Nu heb ik mijn eigen hosting maar dan moet je zelf een site maken met speciale programma's etc.

Groetjes Puck