1

Onderwerp: Yvontjuhh

Ik ben dus Yvonne, ben inmiddels 24 jaar. Ik woon samen met mijn vriend Jacco. Mijn nick yvontjuhh is gekozen omdat ik klein ben en iemand dat een keer tegen me zei. En het klinkt wel lief.

Ik ben al van kinds af aan druk in de keuken. Alles met bakken vond ik leuk. Het heeft een tijd stil gelegen door de drukte van het leven maar ik wilde graag een nieuwe hobby op gaan pakken. Door een vriendin in aanraking gekomen met decoreren van cupcakes en ik was verkocht.

Sinds een tijdje weten we dan ook dat ons neefje van 5 coeliaki heeft en dus struin ik zo af en toe fora af om op recepten te komen. Ik hoop op het forum vragen kwijt te kunnen als k eens trucs nodig heb om iets voor elkaar te krijgen.

Re: Yvontjuhh

Welkom!

Groetjes Natasja!

Welkom op het forum en veel succes met bakken!

4

welkom en heel veel bakplezier!

5

Welkom op het forum! Mocht je ooit eens zin hebben in een frobelavond in Tilburg, deze worden regelmatig georganiseerd en je bent natuurlijk van harte welkom.

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

6

Chocoholic schreef:

Welkom op het forum! Mocht je ooit eens zin hebben in een frobelavond in Tilburg, deze worden regelmatig georganiseerd en je bent natuurlijk van harte welkom.

Oh wat leuk!! Waar kan ik op de hoogte blijven?

7

Yvontjuh schreef:
Chocoholic schreef:

Oh wat leuk!! Waar kan ik op de hoogte blijven?

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … .php?id=39

Hier vind je alle frobelavonden mbt het zuiden. Leuk, misschien tot binnenkort.

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

8

Welkom!

Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Tilburg, 95m2 taartplezier!