Re: Pfffff wat een ellende om ze te maken....
je rozen zijn prachtig tamara
Knap werk met dit weer!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Pfffff wat een ellende om ze te maken....
je rozen zijn prachtig tamara
Knap werk met dit weer!
Zit weer met open mond naar je creaties te kijken, ze zijn geweldig!
Hele mooie taarten!!!!Zeker de witte is supermooi!!!
Kristy,
Je bent altijd welkom hoor....geef maar een gil
Hullie,
Nou idd wat een verschrikkelijk weer om taarten te maken pfff.
Komende week 2x proeverij en een kleine taart en dan 2 weken rust ......hopelijk laatste week van aug niet zulke weer ahah
Hare Zoetigheid,
Je mag me altijd mailen hoor 
Iris,
Ik gebruik daarvoor gewoon bloemdraad........even om een potlood/pen wikkelen en dan het hartje erop.
Ik gebruik wel iets dikkere draad anders gaan ze hangen 
Iris,
Ik gebruik daarvoor gewoon bloemdraad........even om een potlood/pen wikkelen en dan het hartje erop.
Ik gebruik wel iets dikkere draad anders gaan ze hangen
Bedankt voor je antwoord!
Ze zijn prachtig hoor. Vooral het verloop van de rozen. Misschien is het een idee om een keer een how-to te maken.
Echt super mooi deze taarten. En idd die rozen. Echt om jaloers op te worden. Kun je niet plaatssen hoe je ze gemaakt heb?
Ze zijn prachtig hoor. Vooral het verloop van de rozen. Misschien is het een idee om een keer een how-to te maken.
Scheila,
Ik heb een workshop bij Madhuri gevolgd ervoor.
Lijkt me dan niet zo eerlijk als ik hier een howto van ga maken en op het internet ga zetten 
echt
hoe krijg je de print van taart nr.2 het beste op je fondant heb elke x ruzie 
echt
![]()
hoe krijg je de print van taart nr.2 het beste op je fondant heb elke x ruzie
Nou daar heb ik ook altijd ruzie mee hoor.........en helemaal donderdag pfff.
Zo plakkerig weer dat het vast aan de taart zat ahhha.
Ik smeer de taart iig af,laat heb paar uur in de koelkast staan,daarna bekleden en weer tijdje in de koelkast.
Prachtige stapels, vind de roze/witte het mooist, daar komt de print ook zo goed op uit, niets te zien van ellende ,ruzie met fondant en plakkerigheid.... 
Wil je dan wel een close up van de rozen plaatsen, zodat we eens goed kunnen kijken en zelf wat frutselen? Ze zijn zo prachtig.....
Wat een prachtige taarten!
Wil je dan wel een close up van de rozen plaatsen, zodat we eens goed kunnen kijken en zelf wat frutselen? Ze zijn zo prachtig.....
De 3de foto is het dichtste bij die ik gemaakt heb 
Heel mooi hoor
Echt mooie rozen en mooie kleuren!
Hemel wat maak jij mooie taarten en rozen, heb net op je site ook gekeken! Super!
Knap hoor, met 3 kids... is dit nou je werk naast je gezin, of is het een hobby naast werk en gezin?
Reespees,
Nee het is mijn hobby.
Naast mijn 3 kids werk ik nog 1 dag in de week bij Appie 
wat een prachtige taarten heb jij gemaakt

niet strak te krijgen?? IK VIND ZE SUPER MOOI JOH!!
Hoe krijg je de rozen zo? Echt wauwieee!!!
Super taarten!
Kristy,
Je bent altijd welkom hoor....geef maar een gil
Lijkt me eigenlijk best leuk om eens een keer te leren hoe je mooie rozen kunt maken....ik blijf bij de rolroosjes steken, mijn probeersels eindigen steevast als een fondantbal 
Hoe hard zou ik moeten gillen van Oldenzaal naar Enschede? 
Je bent net telaat...........was vanmorgen in Oldenzaal,dan had je niet zo heeeeeel hard moeten gillen ahaha.
Wij hebben nu nog vakantie maar daarna mag je gerust een keertje komen 
Ik vind de roze echt heel mooi, de rozen zijn super! Het kleurverloop is heel mooi gedaan.

super mooi!
mag ik je vragen hoe je de rozen zo mooi bol op je taart krijgt? buiten dat je rozen al een kunstwerk op zich zijn. vind ik hoe je ze geplaatst heb ook erg mooi!
groetjes christa
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Pfffff wat een ellende om ze te maken....