1

Onderwerp: Een hele tafel vol....

Maar liefst 90 gevulde cupcakes voor een meisje dat nog geboren moet worden. Ze wilde perse dat ik de opdracht zou doen, maar ivm onze vakantie en de uitgerekende datum heb ik ze dit weekend opgeleverd. Ze zitten nu in de diepvries totdat hun dochter zich aandient.

http://i53.tinypic.com/208fp5l.jpg

2

Re: Een hele tafel vol....

O leuk zeg :)

En wat een mooie kleuren!

3

leuk!

4

Geweldig mooi!

5

Mooi zeg!
Ze moeten wel een grote diepvries hebben dan..

6

Ja, het paste ook maar net. Zes dozen in de vriezer en gisteren al het diepvries spul moeten opeten  :lol:

7

mooie cupcakes, mag ik ze opslaan ?

8

Altijd makkelijk als ze alvast in de vriezer zitten, tenslotte weet je maar nooit wanneer het komt...
Ik vind ze erg leuk geworden, ook een erg mooie kleur!!

9

bloem9 schreef:

mooie cupcakes, mag ik ze opslaan ?

Natuurlijk!

10

Mooi, inderdaad erg leuke kleuren!

11

Zien er echt prachtig uit!   Heb je op die bloemen zo een eetbaar pareltje gelegd?

12

Filling schreef:

Zien er echt prachtig uit!   Heb je op die bloemen zo een eetbaar pareltje gelegd?

Dat zijn hele kleine bolletjes die je gebruikt voor cupcake randjes. Ik heb ze in het roze en wit. Ik vind de pareltjes soms net te groot voor zo'n klein bloemetje en dan zijn deze ideaal. Ik zie ze zo snel niet in de shop  :nooo maar zoek nog wel even verder.

13

@Filling: Ken je de gekleurde dip die ze wel eens gebruiken bij een sofijsje? Dat zijn de bolletjes die ik ook gebruik, alleen heb ik ze in één kleur in een potje.

14

Gevonden! Het is musketzaad. Te koop bij maak je taart.

15

Morgen wel eens naar de winkel gaan dan :)   Moet ik ook eens proberen

16 Laatst bewerkt door banjer (09-08-2011 12:54)

erg leuk en vrolijk
even een vraagje is het goed te doen met marsepein en al invriezen ik heb binnenkort ook een grote hoeveelheid die ik moet maken .maar ik deed altijd de cc kaal invriezen en dan bekleden maar als dit ook kan zou super zijn
gr jacqueline

17

Ik ben nu de schiltjes van te voren gemaakt en ingevroren. De cupcakes de dag zelf gemaakt, gevuld, afgesmeerd en bekleed met de reeds gemaakte dekjes. Dit heb ik nu zo gedaan omdat de cc anders twee keer ingevroren zouden worden.
Maar je kan ze rustig met dekje en al invriezen en ze weer op de juiste manier ontdooien. Ik doe het zelf altijd voor de workshop. Ik geef de deelnemers altijd een zelfgemaakte cupcake en die vries ik ook met dekje en al in.

18

bedankt voor je tip ik kan die zeker gebruiken
je zegt nog op de juiste manier ontdooien ??? laat je ze ontdooien in de koelkast of daarbuiten

19

geweldig leuk, mooi om te zien hoor.

20

banjer schreef:

bedankt voor je tip ik kan die zeker gebruiken
je zegt nog op de juiste manier ontdooien ??? laat je ze ontdooien in de koelkast of daarbuiten

Ik laat de schildjes ontdooien op de vers gebakken cupcakes. Maar als ik ze compleet heb ingevroren dan laat ik ze een nacht in de koelkast ontdooien. Daarna zet ik ze op de aanrecht.