Onderwerp: Hallo ik ben Omie en nieuw op deze site
Hallo ik ben Omie en nieuw op deze site
Zijn er nog soms mensen uit de buurt van België of in de buurt van Weert
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Ons kent ons: Stel je hier voor! » Hallo ik ben Omie en nieuw op deze site
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo ik ben Omie en nieuw op deze site
Zijn er nog soms mensen uit de buurt van België of in de buurt van Weert
Welkom, Omie, op dit superforum met meer dan 14.000 leden!
Er zijn hier heel veel mensen uit de buurt van Weert en uit België.
Als je in de linkerbalk van deze pagina 'Forum' kiest, kom je op een pagina waar bijna onderaan een rubriek staat voor het warme zuiden & België.
Pal daarboven staan de beurzen e.d. en daar staat o.a. een aankondiging voor een grote taartbeurs in Zuid- Limburg. Zeker aan te raden om heen te gaan: is altijd erg gezellig, leuk en leerzaam en je ontmoet veel forumleden daar (vaak te herkennen aan badges met avatars).
Ook via de functie 'Zoeken' bovenaan deze pagina zijn er veel baksters in jouw omgeving te vinden.
Veel (bak)plezier!
Hey Omie,
Welkom veel plezier hier.
Gr MArcel
Hoi Omie,
Welkom op het forum... veel bakplezier en mooie creaties toegewenst...
gr kim
Welkom Omie, op deze verslavende site!!!
Ikzelf kom uit Nederweert, als ik het goede Weert voor heb is dat ongeveer 8 tot 10 km bij jou vandaan....
Hoi Hoi, hier een uit Budel Dorplein, vlakbij weert { limburg} 10 min rijden van hier
Welkom op de site en wie weet tot ziens
welkom!
Als je in de linkerbalk van deze pagina 'Forum' kiest, kom je op een pagina waar bijna onderaan een rubriek staat voor het warme zuiden & België.
Pal daarboven staan de beurzen e.d. en daar staat o.a. een aankondiging voor een grote taartbeurs in Zuid- Limburg. Zeker aan te raden om heen te gaan: is altijd erg gezellig, leuk en leerzaam en je ontmoet veel forumleden daar (vaak te herkennen aan badges met avatars).Ook via de functie 'Zoeken' bovenaan deze pagina zijn er veel baksters in jouw omgeving te vinden.
Veel (bak)plezier!
Merci voor de goede tip
Pal daarboven staan de beurzen e.d. en daar staat o.a. een aankondiging voor een grote taartbeurs in Zuid- Limburg. Zeker aan te raden om heen te gaan: is altijd erg gezellig, leuk en leerzaam en je ontmoet veel forumleden daar (vaak te herkennen aan badges met avatars).Ook via de functie 'Zoeken' bovenaan deze pagina zijn er veel baksters in jouw omgeving te vinden.
Veel (bak)plezier!
Merci voor de goede tip
Hallo Omie,
Ook de wilde westerlingen heten je welkom , en wensen je veel bak en decoreer plezier.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Ons kent ons: Stel je hier voor! » Hallo ik ben Omie en nieuw op deze site