Re: Eentje dan in de vakantie ;)
Wat een beauty!!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Eentje dan in de vakantie ;)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
schattig taartje !!!
yakefrank schreef:Mooi, Joyce!
Vraagje, hoe heb je die rand zo gekregen?
Enorm simpel, das gewoon een reep fondant, en dan met de stainless steel roller erover
![]()
waar kan je die kopen?
Wat een bjoetie!!
hoe smaar je af met ganache??? laat je het opstijven mes erin en smeren??of is dat een domme vraag...
Kijk maar eens op you tube na de filmpjes van "Inspired by Michelle"
Joyce84 schreef:yakefrank schreef:Mooi, Joyce!
Vraagje, hoe heb je die rand zo gekregen?
Enorm simpel, das gewoon een reep fondant, en dan met de stainless steel roller erover
![]()
waar kan je die kopen?
Gewoon hier in de webshop!
super mooi!
Prachtig!! echt heel erg mooi!
Mooi! En lekker!!!
Super mooi zo strak en mooi wit
wauw ,weer een echt Joyce taart
een plaatje hoor en jammy die vulling
.
grt Carla
Wat een mooie taart weer. En hij lijkt mij heerlijk.
Jaaa, mooi
Bedoel je deze?
ik wilniet vervelend doen
maar ik ben al even op zoek naar dat filmpje en kom vanalles tegen behalve het juiste... kga het denk ik gewoon eens proberen alleen heb ik bang va die donkere afsmeer laag mijn witte taart zou denk ik bruin zien
ik wilniet vervelend doen
maar ik ben al even op zoek naar dat filmpje en kom vanalles tegen behalve het juiste... kga het denk ik gewoon eens proberen alleen heb ik bang va die donkere afsmeer laag mijn witte taart zou denk ik bruin zien
Dit is het eerste filmpje, zijn 3 delen van:
http://www.youtube.com/watch?v=qFtm8q4m4Bk
Je ziet echt geen bruin erdoor hoor.. een taart met een witte afsmeer laag zal eerder doorschijnen met witte bekleding dan een donkere afsmeer laag
Ik bekleed mijn taarten echt heel dun!
chique!
Heel mooi! En dat voor een "zomaar" taartje nog wel...
super!
Mooi! Ook die rand onderaan, geeft echt een mooi effect. Vraagje, hoe lang doe jij nou over zo'n taart?
Mooi! Ook die rand onderaan, geeft echt een mooi effect. Vraagje, hoe lang doe jij nou over zo'n taart?
Over t decoreren en bekleden van deze, doe ik mischien een uurtje... is een vrij simpel taartje om te maken.. De rozen en bloempjes lagen klaar.. met dat erbij mischien 1,5 uur ofzo..
enorm mooie taart. Is dat fondant nu lekker om te eten? Heb zelf pas 2 taarten met Marsepein gemaakt, ken alleen dat maar.
Super!!!!!!!!
schitterend !!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Eentje dan in de vakantie ;)