76

Re: Ik baal als een stekker! Hulp/mening gevraagd

FiFi78 schreef:

Meiden jullie kunnen stoppen met denken hoor als je dat nog niet gedaan had. Ik ben er uit denk ik.
Ga vanmiddag naar de KVK!
vanavond onthul ik de naam ;)

Groetjes Vivian

Fijn!!
Ik was nog aan het brainstormen toen je dit schreef  :+  .. Veel plezier bij de KVK!!

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

FiFi78 schreef:

Meiden jullie kunnen stoppen met denken hoor als je dat nog niet gedaan had. Ik ben er uit denk ik.
Ga vanmiddag naar de KVK!
vanavond onthul ik de naam ;)

Groetjes Vivian

Denk je....  :lol:  :lol:  :lol:

Ik ben benieuwd!!  ;)

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

De middag is om..... Kom maar op met de ontknoping!!!  :D

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

Ik zit ook op het puntje van mijn stoel...

80

Ja! Hier ben ik even snel! Ben op visite.......

Tromgeroffelllllllllll

Komt ie dan........

Het is geworden........

Stijlvol Zoet!

En? Wat vinden jullie?
Ben heel benieuwd.....

Groetjes,
Vivian

Stijlvol Zoet!;)

Ik lees vanavond de reacties wel......

Geniet van elke dag!!!!

Ik ook :)
Kon er bijna niet van slapen!

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

Leuk!

En nu ben ik benieuwd naar de site die gaat komen!!  ;)

Gr. Lies(beth)

83

een mooie naam!!

maar zo kwam ik er van de week achter, dat iemand de naam dorotaartjes.info heeft geregistreerd; die site doet het wel (nog) niet, maar toen had ik wel zoiets van; had ik daar niet wat mee moeten doen????

Groetjes, Dorothea.

84

LEUK!!!! GEFELICITEERD met de naam!
Hij is heel erg leuk.
Laat je het ons weten wanneer de site het doet?
Ik neem aan dat je die ook al gekocht hebt??? ;-)

SUCCES!!

En ja.. het is lastig als jouw naam met een ander achtervoegsel gaat gebruiken... Ik weet het ook niet zo goed. Al denk ik toch dat .nl gewoon het beste werkt en te 'onthouden' is. Het is gewoon vanzelfsprekender.

85

Dot schreef:

een mooie naam!!

maar zo kwam ik er van de week achter, dat iemand de naam dorotaartjes.info heeft geregistreerd; die site doet het wel (nog) niet, maar toen had ik wel zoiets van; had ik daar niet wat mee moeten doen????

.info is niet erg bekend, hoop dat je .nl wel heb geregistreerd?

Groetjes Erna

86

Erna schreef:
Dot schreef:

een mooie naam!!

.info is niet erg bekend, hoop dat je .nl wel heb geregistreerd?

Ik zit lekker scheef te kijken 

Groetjes Erna

87

Suikertaartjes-Suuz schreef:

Ik ook :)
Kon er bijna niet van slapen!

Dat meen je toch niet he?!

Wat vind je van de naam???

Geniet van elke dag!!!!

88

Dot schreef:

een mooie naam!!

Oh dat is ook balen.....en ook wel toevallig, tis een naam die niet zo vanzelfsprekend is...... :s

Geniet van elke dag!!!!

89

bluesuus schreef:

LEUK!!!! GEFELICITEERD met de naam!
Hij is heel erg leuk.
Laat je het ons weten wanneer de site het doet?
Ik neem aan dat je die ook al gekocht hebt??? ;-)

SUCCES!!

En ja.. het is lastig als jouw naam met een ander achtervoegsel gaat gebruiken... Ik weet het ook niet zo goed. Al denk ik toch dat .nl gewoon het beste werkt en te 'onthouden' is. Het is gewoon vanzelfsprekender.

Ja vind je m leuk? Ik ook;) ben er wel happy mee. Ik twijfelde nog tussen deze en zoetezaligheid van taarterataaa......maar mn man vind zaligheid niet zo leuk.

De site heb ik idd geregistreerd en misschien doe ik ook nog wel wat varianten erop om dat soort dingen als dorotaartjes te voorkomen idd....

De site neem ik nog wel even de tijd voor hoor, dat wil ik ook echt professioneel doen. Nu nog een logo bedenken! Heb nu 3 weekjes vakantie dus dat komt wel goed!

Geniet van elke dag!!!!

90

Gaaf!!! Gefeliciteerd. :thumb:

Grtls Irene
Ik ben niet gestoord, ik ben mentaal hilarisch!!

Helemaal top!!
En mijn aanbod staat nog steeds hoor, kijk maar of je er iets mee doet.
En als je het een ander laat doen, zorg voor goede metatags ( kun je checken op metatags.nl ) en voor een hoge Google friendlyness.
Succes in ieder geval!

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

92

ik val een een beetje laat in je "namenverzinprobleem" maar ik moet zeggen dat je een mooie (en ook chique) naam hebt gekozen! Heel veel succes met wat je verder gaat doen en geniet van je vakantie want er zal een drukke tijd aankomen............

cakes, enjoy making, enjoy eating!!

93 Laatst bewerkt door FiFi78 (09-08-2011 06:45)

@ Irene, ja vind je m gaaf? Nogmaals bedankt voor het meedenken en je aanbod om te brainstormen over de telefoon:)  :thumb:

@ suuz, bedankt voor je meedenken, je tips en je aanbod, ik zal het onthouden en wie weet ga ik er ook echt op in! We zien elkaar sowieso live op 17 december in nijmegen, of in de buurt van, of misschien wel eerder.  :thumb:

@ Esther, dank je wel! Komen zeker drukke tijden aan, maar wel allemaal leuk!

@ bommeltje, weet jij iets over de teacher opleiding van PME? Ik wil m heel graag gaan volgen, maar er staat niks over op de site, qua kosten. Ik heb er al een ander topic over geopend maar dacht vraag het aan jou hier nog even;)

Verder de rest van de meiden, nogmaals bedankt. Ik laat het weten als mijn site de lucht in gaat, en zal jullie nog wel lastig vallen met het een en ander!

Liefs,
Vivian

Geniet van elke dag!!!!

94

Zie dit topic nu pas, maar vind de naam die je uiteindelijk hebt gekozen helemaal leuk! Succes met je site!

95

MirandaB schreef:

Zie dit topic nu pas, maar vind de naam die je uiteindelijk hebt gekozen helemaal leuk! Succes met je site!

Hai dank je wel! Ik ga me nu richten idd op mn site en logo....heb er helemaal zin in!

Geniet van elke dag!!!!

96

MirandaB schreef:

Hai dank je wel! Ik ga me nu richten idd op mn site en logo....heb er helemaal zin in!

Geniet van elke dag!!!!