1 Laatst bewerkt door carol (08-08-2011 17:11)

Onderwerp: met velpon ,zie je er niks van

ik weet niet wie het nog kent,lang geleden  ;) was er altijd een reclame over lijm,met velpon zie je er geen barst meer van,daar kon je dus alles mee lijmen ,zo ook met mijn cupcake's,die voor de sier zijn,de papiertejs zaten allemaal los ,en heb ze gewoon gelijmd  :lol:  :lol:  :lol:,lintje erom zie hier het resultaat
http://www.mijnalbum.nl/Foto-LWWTMF8P.jpg
en nog één van boven
http://www.mijnalbum.nl/Foto-YWBIJYQQ.jpg
grt Carla

2

Re: met velpon ,zie je er niks van

:nooo Ik zie dus geen resultaat :nooo

:D

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

3 Laatst bewerkt door Lotte (08-08-2011 17:10)

Euh.. Waar?!

Edit: Oh daar, haha.
Leuk hoor, je ziet er inderdaad niks van. 'Gelijmd' met jam?

'Ik taart, jij taart, wij hebben getaart..'
Mijn taarten zie je op www.facebook.com/LotteTaartenzo

4 Laatst bewerkt door carol (08-08-2011 17:13)

nee had de foto's wel op me p.c.,maar nog niet in me album  :lol: dus je zag niks  :)  van dat binnen zitten,wordt ik een beetje seniel geloof ik en heb ze dus met echte lijm gelijmd  :lol:

5

Wat een mooie cc's zeg!

6

super mooi!

7

Ik zie nu pas dat ze voor de sier zijn. Ik schrok al bijna, haha, met echte lijm..

'Ik taart, jij taart, wij hebben getaart..'
Mijn taarten zie je op www.facebook.com/LotteTaartenzo

8

:lol:  :lol: ze zijn wel heel leuk

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

Super schattig! Heb je zelf dat lintje erom gefabriceerd? Dat knopje is dan een pareltje? En mag ik ook nog vragen waarmee je het dan hebt vastgeplakt of heb je daarvoor ook die lijm gebruikt? (sorry voor alle vragen :D

10

Iris ben blij ,dat iemand mij is wat vraag,bestook altijd iederéén met vragen :lol: ,dat lintje heb ik zelf gedaan (letop waarmee)als je kleding koopt,zit er heel vaak van die lintjes aan om ze op de hanger te houden,en ik dacht laatst ,ga ze ff niet meer weggooien en vanmiddag dacht ik eureka,ga die gebruiken,die parel is een kopspeld,en de lijm is gewoon tesa lijm,en iemand die hier denkt pik ff een cupcake  :/  ,NIET TE ETEN :lol:  :lol:  :lol: ,nee hoor ze staan naast me vintage stapeltje(dummy),dus dat gebeurt niet ,maar vond zelf dat me middag weer creatief heb door gebracht  ;)

Wat een prachtige cc-tjes. Mag ik vragen hoe je die vlinder hebt gemaakt (ben een beginnertje  :o ) Met een uitsteker of een mold? En welke?

12

Oooo.....ze zijn heel erg mooi geworden!
Echt heel schattig!

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

13 Laatst bewerkt door Hertje (08-08-2011 19:28)

Wat een snoezige, romantische cupcakes!

Slim hoor, dat lijmen.
En nog slimmer van die lintjes. Daar heb ik me laatst in Apeldoorn rot naar lopen zoeken. En wat heb ik nu aan? Juist, een t-shirt waarin die lintjes zo onhandig lang zijn dat ze er steeds uit komen piepen! :grr:  :+  :lol:  :thumb:

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

14 Laatst bewerkt door carol (08-08-2011 20:33)

Sterretje ,dit was vlinder nr 20  :lol: de vorige zijn allemaal in de prullenbak geëindigd, en mede dankzij Suuz ,is het me toch gelukt ,zijn van JEM- uitsteker en bij de webshop (de leukste taartenshop )te koop,ze zijn echt leuk dus heeeeeel veel oeffenen,en hertje ,mooi hoor je zoekt je gek naar lint  :/ en ik knipte ze er altijd uit ,hup de prullebak in,maar had laatst zulke leuke kleurtjes ,dacht zonde ,missscien kan ik er nog iets mee en was nu blij dat ik ze nog had  ;)

15

:lol:  :lol: ...met velpon!!!
Maar...ze zijn hartstikke leuk geworden en de vlinders zijn ook super gelukt. Ik vind ze erg mooi  :thumb:

Groetjes, Angela

16

nou, velpon ken ik ook nog wel.... ben een beetje oud aan het worden denk ik... maar je vlinders en cc's zijn echt super geworden!!
heb je gewone cc's gebruikt, of van die cc-dummies?

Groetjes, Dorothea.

17 Laatst bewerkt door carol (08-08-2011 21:31)

haha als jij velpon kent ,ben je dus inderdaad ook een ouwtje :lol:(net als ik )  en ik heb gewoon biscuitmix gebruikt,had het hier op het forum gevraagd en ging prima werd mij gemeld,wordt knalhard ,nou das geen probleem ;)

18

erg leuk indd je ziet er niets meer van!!

carol schreef:

Sterretje ,dit was vlinder nr 20  :lol: de vorige zijn allemaal in de prullenbak geëindigd, en mede dankzij Suuz ,is het me toch gelukt ,zijn van JEM- uitsteker en bij de webshop (de leukste taartenshop )te koop,ze zijn echt leuk dus heeeeeel veel oeffenen,en hertje ,mooi hoor je zoekt je gek naar lint  :/ en ik knipte ze er altijd uit ,hup de prullebak in,maar had laatst zulke leuke kleurtjes ,dacht zonde ,missscien kan ik er nog iets mee en was nu blij dat ik ze nog had  ;)

Thnx, heb ze meteen op mijn verlanglijstje gezet :)

20

nou inderdaad je ziet er geen barst van

erg leuk en zo weet je ook dat ze blijven staan

had ik eens met die leuke paaseitjes van de hema, zei tegen man en kinderen niet opeten dit zijn neppers, zo hadden we met de pasen eindelijk eens een keer chocolade eitjes :lol:  :lol:

ik taart, jij taart, wij zijn taarten

Wat lief dat je me noemt :)

Maar wat een ontzettende lieve schattige mooie cupcakes!! Creatief met cake en huishoudmeterialen :)

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

22

ontzettend lieve mooie cupcakes!!!

www.prettycakes.nl
Iedere gelegenheid is taart waard!!!

Wat een prachtige cc's  :thumb:

24

Heel erg mooi! Welke uitsteker heb je voor de kleine roze bloemetjes gebruikt?

Een dag niet getaart is een dag niet geleefd!

25

super
en je heb me zeker op een idee gebracht met je lint
ik haat die dingen in mijn kleding maar zal ze nu met liefde bewaren hahahahah