1 Laatst bewerkt door DetaartjesvanLotte (08-08-2011 15:02)

Onderwerp: Hoe zet je je barbie taart in elkaar?

hoi,

ik wil graag een keer een barbie taart maken met als biscuit een blanda van 20 cm en een ronde taart van 20 cm en die op elkaar zetten want alleen de blanda lijkt mij te laag maar dan snij ik wel de ronde taart horizontaal door midden want anders is hij weer te hoog. en dan wou ik hem aan elkaar 'plakken' met een vulling net als normaal dat ik hem dan 3 keer vul 1 keer in de blanda 1 keer tussen de blanda en de ronde taart en 1 keer in de ronde taart. is dit een goede manier om het biscuit van een barbie taart te doen?  :s

P.s ik heb wel een barbie pop met een stokje er aan zonder benen.

www.caketolove.nl
Voor verjaardagen, traktaties of gewoon lekker!

Re: Hoe zet je je barbie taart in elkaar?

Ja hoor het kan, alleen jammer dat je je 20cm doormidden snijdt.
Plakken kan met vulling (hangt ervanaf welke), maar kan ook goed met wat botercreme.

Wat ook veel gebruikt wordt voor een barbie is een tulband met een klein bollentje erop.

Cabana consulente worden? Wij zoeken jou! Ben je minimaal 23 jaar, representatief en in het bezit van een auto? Mail me dan of ga naar www.cabana.nl "Think summer, think Cabana"

hoi, ik heb wel alleen blanda gebruikt met zo´n pinpop en dus geen taart eronder. Zeker zonder benen is het volgens mij goed te doen

4

Ik zou de ronde taart gewoon ook 2x vullen. En ik zou de blanda ook gewoon 2 of 3x vullen. Anders krijg je zulke dikke lagen biscuit (en persoonlijk vind ik dat niet lekker).

Maar ik zou ook een taartkarton tussen de 2 lagen doen. je kan hem wel in 1x bekleden, maar dan hoef je niet van die hoge dunne plakker te snijden :/

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

oke bedankt maar misschien als ik de blanda een paar keer vul dat hij ook al wel hoog genoeg is. ga ik gewoon een keer proberen.

www.caketolove.nl
Voor verjaardagen, traktaties of gewoon lekker!