1 Laatst bewerkt door Tamtaartje (03-08-2011 18:32)

Onderwerp: Mijn 1e betaalde opdracht

http://www.tamtaartje.nl/fotos/2011-08-03_bruidstaart_ilona_kees/IMG_0585.JPG
http://www.tamtaartje.nl/fotos/2011-08-03_bruidstaart_ilona_kees/IMG_0586.JPG
http://www.tamtaartje.nl/fotos/2011-08-03_bruidstaart_ilona_kees/IMG_0587.JPG
http://www.tamtaartje.nl/fotos/2011-08-03_bruidstaart_ilona_kees/IMG_0588.JPG

Zo mijn 2e bruidstaart zit erop, vanavond ga ik hem op locatie afleveren! Het is mijn 1e betaalde opdracht. Wat een gedoe zeg dat Patchwork Diamond(dus als iemand nog tips heeft, ik hoor ze graag! :D). Zelf zie ik een hoop verbeterpunten (dus moet nog maar wat meer oefenen :P  He wat vervelend nou  :lol:). Om de cakedrum zit ook een lint, ik probeer vanavond op locatie nog even een mooie foto te maken! Ben benieuwd naar jullie reacties! Tips zijn altijd welkom!

Zo heb de foto's even veranderd deze zijn mooier & hier zit het lint ook om de cakedrum!

2

Re: Mijn 1e betaalde opdracht

mooi :Y  :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

3

emmy635 schreef:

mooi :Y  :thumb:

Dank je wel  :)

4

Ja gaaf!! Mooie kleuren, ik wil graag zo'n diamondding..maarre is dat zo moeilijk???? :s

Grtls Irene
Ik ben niet gestoord, ik ben mentaal hilarisch!!

5

Ilucya schreef:

Ja gaaf!! Mooie kleuren, ik wil graag zo'n diamondding..maarre is dat zo moeilijk???? :s

Dank je wel :) Nou ik vind het best lastig omdat je fondant meeveert (je moet het er best ver induwen), en dan moet je hem verplaatsen om het volgende stuk te doen en dan krijg je snel een dubbel randje (tenminste dat had ik)..

6

Ow op die fiets...ik ben bijna jarig...ik hoop dat ik hem krijg..hihi, of heeeel veel centjes om mee te taartshoppen hahaha :Y

Grtls Irene
Ik ben niet gestoord, ik ben mentaal hilarisch!!

7

Mooi!!!

Groetjes Esther
Kom ook eens kijken in mijn winkel (132m2) met bakspullen in Voorburg! (koningin Julianalaan 166, naast de fietsenwinkel Profile) www.cakebakelove.nl

8

Mooi hoor.

9

Mooie taart  !  :Y

10

Super mooi! :thumb:

11

Mooi hoor  :thumb:

12 Laatst bewerkt door Tamtaartje (03-08-2011 19:08)

Leuke reacties allemaal bedankt!! De taart is op locatie en het bruidspaar was er erg blij mee :)! Ben benieuwd naar de foto's van het aansnijmoment (die gaan ze sturen), ook de smaak hadden ze nog niet geproefd (dit wilde ze niet) dus ben ook daar erg benieuwd naar of ze het lekker vonden. Het is trouwens witte chocoladecreme en aardbeienjam.

Mooie taart goed gelukt hoor!
Wat ik doe met de diamondcutter is eerst de taart in de koelkast goed koud laten worden en dan in het midden aan de voorkant beginnen en dan aan beide kanten verder dan zie je alleen als je over houd aan de achterkant.
Ook al zie je het niet helemaal goed dan ga je er met een
design weeler overheen.

Groetjes P@trici@

14 Laatst bewerkt door Tamtaartje (03-08-2011 19:24)

saltandpepper schreef:

Mooie taart goed gelukt hoor!
Wat ik doe met de diamondcutter is eerst de taart in de koelkast goed koud laten worden en dan in het midden aan de voorkant beginnen en dan aan beide kanten verder dan zie je alleen als je over houd aan de achterkant.
Ook al zie je het niet helemaal goed dan ga je er met een
design weeler overheen.

Dank je wel:)! Oke, de vorige keer toen ik het probeerde kreeg ik hem er namelijk bijna niet ingedrukt toen de taart koud was. Dus heb ik het deze keer meteen na het bekleden gedaan. Maar bedankt voor de tip ik ga het zeker nog is een keer proberen! En de design weeler ziet er ook wel handig uit:P Weer wat op het lijstje  O-)

15

Ilucya schreef:

Ow op die fiets...ik ben bijna jarig...ik hoop dat ik hem krijg..hihi, of heeeel veel centjes om mee te taartshoppen hahaha :Y

Ja er zijn genoeg leuke dingen te koop :P Je kan blijven shoppen!!!

16 Laatst bewerkt door Tamtaartje (07-08-2011 16:56)

Nou ik heb reactie van het bruidspaar! Heb ook de foto's gezien van het aansnijden, erg leuk! Ze waren erg blij met de taart en de smaak vonden ze ook heel lekker! Gelukkig maar :P !! Toch wel een beetje extra spannend zo'n eerste betaalde opdracht  :)  :)

17

Gefeliciteerd met je eerste 'echte' opdracht!!! Hij is wel mooi geworden  :thumb:

18

mirche schreef:

Gefeliciteerd met je eerste 'echte' opdracht!!! Hij is wel mooi geworden  :thumb:

Dank je wel  :D!  De bruidstaart voor mijn zus was mijn eerste opdracht maar daar heeft ze niks voor betaald! Wij hebben deze cadeau gedaan. Dus dit voelt voor mij inderdaad wel als mijn 1e echte opdracht!

19

wat een supertaart is het geworden zeg :Y  echt heel mooi :thumb:

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

20

prachtige taart en zo'n mooie kleuren! Ik heb nog nooit met die ruitjes gewerkt maar het ziet er heel mooi uit, hopelijk komt er uit je 1ste betaalde opdracht nog een opdrachtje dat zou natuurlijk helemaal te gek zijn! veel bakplezier verder

cakes, enjoy making, enjoy eating!!

21

esther1 schreef:

prachtige taart en zo'n mooie kleuren! Ik heb nog nooit met die ruitjes gewerkt maar het ziet er heel mooi uit, hopelijk komt er uit je 1ste betaalde opdracht nog een opdrachtje dat zou natuurlijk helemaal te gek zijn! veel bakplezier verder

Dank je wel  :D Hihi deze opdracht had ik overgehouden aan de bruiloft van zijn, de volgende betaalde opdracht(ook aan de bruiloft overgehouden) staat gepland voor aanstaande woensdag, maar dat is een gewone ronde 26cm met puzzelplaatje.