Onderwerp: Cricut frutsels op een stolpje
Dankzij Bommeltje is mijn Cricut weer stof vrij
Gister nog laat bezig geweest en wist eigenlijk niet wat ik er mee moest en toen stond daar dat stolpje, vond het wel grappig zo

Bedankt voor het kijken
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Cricut frutsels op een stolpje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Dankzij Bommeltje is mijn Cricut weer stof vrij
Gister nog laat bezig geweest en wist eigenlijk niet wat ik er mee moest en toen stond daar dat stolpje, vond het wel grappig zo

Bedankt voor het kijken
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
dat is echt prima gelukt Tineke!!
Die randjes zien er zo geweldig strak uit!!

wat een super leuk idee, ik vond de stolpjes altijd een beetje saai en kaal maar nu ik dit zo zie denk ik , ik vind ze eigenlijk wel heel erg leuk 
wauww leuk idee.
Het hartje heb ik gisteren ook nog gebruikt op een taart.
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
dat is echt prima gelukt Tineke!!
Die randjes zien er zo geweldig strak uit!!
![]()
Ja, best wel hè Het ligt ook erg aan het fondant denk ik, want ik was met zwart in de weer geweest, ggen idee wat voor merk dat is, echt geen doen. En ik had nog een restje van deze kleur en dat doet het dan weer prima
Helemaal leuk, slim en geniaal bedacht!
Hoe heet dat hartje?? Want die heb ik nog niet en kan ik goed gebruiken voorop mijn bruidstaart opdracht
Helemaal leuk, slim en geniaal bedacht!
![]()
![]()
![]()
Hoe heet dat hartje?? Want die heb ik nog niet en kan ik goed gebruiken voorop mijn bruidstaart opdracht
Hij staat op de Cricut Basic Cartridge blz 57
leuk!
ik ben ook blij met Bommeltje voor de aanwijzingen!!! 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Cricut frutsels op een stolpje