1

Onderwerp: he he... eindelijk voor elkaar gekregen!

ik was er al vaker mee aan t prutsen geweest, maar kreeg het nooit voor elkaar...
maar nu ben ik redelijk tevreden!
mijn eerste mini sneaker!  :D

http://94.100.120.57/1377200001-1377250000/1377215201-1377215300/1377215236_6_O2oQ.jpeg

ik ben alleen niet erg tevreden over de neus.. het lijk net of het malletje daar te klein is... volgende keer iets oprekken maar denk ik  :think:

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!

2

Re: he he... eindelijk voor elkaar gekregen!

Wat een schatje! :Y  Heb me er nog niet aan gewaagd, lijkt me best een gepriegel.

3

Super!

4 Laatst bewerkt door Sonj@ (08-08-2011 10:51)

Ik vind het een SCHATJE!!

Moet het neusje misschien andersom? Voor mijn gevoel zou dat beter zijn... Dus de 'platte' kant langs de zool laten lopen en de ronde kant naar de veters toe?? Maar ik heb de mal niet eens, dus ik heb er verder geen verstand van  O-)

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

5

o leuk deze,zag er net nog één  ;) ik blijf ze (nogmaals)leuk vinden
grt Carla

6

Sonj@ schreef:

Ik vind het een SCHATJE!!

Moet het neusje misschien andersom? Voor mijn gevoel zou dat beter zijn... Dus de 'platte' kant langs de zool laten lopen en de ronde kant naar de veters toe?? Maar ik heb de mal niet eens, dus ik heb er verder geen verstand van  O-)

ik ber idd al mee aan het draaien geweest, maar andersom past ie volgens mij niet..  :think:

ga me er de volgende keer nog meer in verdiepen ;)

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!

7

Leuk!, die is met de JEM cutter gemaakt he?

Volgens mij moet het neusje idd andersom, de rechte kant moet langs de zool van het schoentje lopen, daarna de rand van de zool (met de ruitjes) er tegen aan..

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

8

Correctie.. je hebt het toch goed gedaan  :Y  Ik heb even het plaatje in de webshop bekeken..

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

9

okeej! thnx, ik was er nog niet toe gekomen het op te zoeken.

wel gek op zich dat hij te klein lijkt of niet?

maar als ik m de volgende keer iets oprek moet het wel goed komen denk ik toch?

10

:Y  beetje oprekken met balltool dan komt het helemaal goed!

11 Laatst bewerkt door Sonj@ (08-08-2011 20:42)

Zie je wel: ik heb er geen verstand van   :nooo

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

12

:nooo

:lol:

binnenkort ga ik t gewoon opnieuw proberen! :D