1

Onderwerp: Schar Mix C of Mix A?

Voor mijn tante probeer ik altijd alles glutenvrij te maken als ze langs komt, dus heb nog een zak Mix C staan.
Heb al hier en dar gelezen dat je daar ook best goed kapsels mee kunt maken. Nu kwam ik op internet ook Mix A tegen, welke meer geschikt zou zijn voor taart/cake.

Zijn er mensen die ervaring met Mix A hebben, of de praktische verschillen onderling kunnen aangeven? (smaak, textuur, bakresultaat bijvoorbeeld?)

Alvast bedankt voor jullie reacties!

PS: hoop dat ik de goede rubriek heb gekozen voor deze vraag.

2 Laatst bewerkt door sdw (23-03-2010 00:26)

Re: Schar Mix C of Mix A?

Ik heb zelf een gluten allergie en ik gebruik mix A voor pasta en er staat een lekkere pannekoekrecept op. Mix B is voor brood en Mix C is voor taart/cake.

Dus je moet mix C hebben.

Succes

groetjes,

Sandra

3

Bedankt Sandra, dan ga ik het proberen met Mix C.

Groetjes Helena

4

Bedankt Sandra, dan ga ik het proberen met Mix C.

Groetjes Helena

Hi,

Mix C is het prettigste om mee te werken. Ik gebruik altijd het biscuitrecept hier van de site en krijg altijd hele mooie, lekkere en niet te erg kruimelende kapsels.

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=46852

Mix A is cakemix. Maar vind ik niet zo fijn voor taart.

Als je cake wilt maken voor je tante kun je Mix A nemen. Of gewoon Mix C en dan cake bakken.

200 gr suiker
200 gr boter
200 gr Mix C
1 Tl bakpoeder
4 Eieren

Gebruik ik altijd voor cake en dit wordt errug lekker!!

Succes en lief dat je aan je tante denkt!

Succes

6

Ik heb ook een paar keer glutenvrij gebakken..
voor cupcakes had ik ook mix c gebruikt voor biscuit heb ik het recept van de site met rijstemeel gebruikt..
vond de biscuit met mix c wel errggg zoet als biscuit als je bedenkt dat je hem ook nog moet vullen en bekleden.. wel was hij lekker om gewoon zo te eten dus meer als cake..
het recept met rijstemeel is wat neutraler. :D
succes ermee.!

7

Bedankt voor het meedenken!

8

Waar is deze te halen behalve de webshop?