1

Onderwerp: CC's bewaren met mokka vulling

Hoi allemaal,

Ik heb tot gisteren alleen maar cupcakes gemaakt zonder vulling maar wel afgesmeerd met botercreme. Die heb ik buiten de koelkast bewaard. Maar vandaag heb ik cupcakes gemaakt met een mokkavulling en daarmee ook afgesmeerd, is het dan nog steeds slim om die buiten de koeling te bewaren of toch liever in de koeling. De cc-tjes worden morgen ochtend 11 uur opgehaald door een vriendinnetje. Ze zijn namelijk voor haar moeder's 50e verjaardag.

Ik hoop dat jullie me advies kunnen geven.

Groetjes.

Re: CC's bewaren met mokka vulling

Owja, ik heb ze wel gewoon bekleed met marsepein.

3

Als je de mocca vulling hebt gemaakt met botercreme zou ik ze wel buiten de koeling durven bewaren(in de koeling wordt de creme zo hard vind ik) Wel op een koele plaats, en mits het niet te warm is, en ik weet niet hoe het weer bij jullie is, maar bij ons is het pokkeweer, dus zeker niet te warm.

Als je mocca slagroom hebt gemaakt zou ik ze zeker in de koelkast bewaren.

Ik heb de mokka creme (niet het recept om de smaak mokka door de botercreme heen te doen) van de website de leukste taarten gemaakt. Ze staan buiten omdat ik het niet aandurfde ze in de koeling te zetten, en buiten is het zeker niet heel warm.

5

Als het dat recept met ei is, dan kan je ze toch beter niet buiten de koelkast bewaren?

Ik ga zometeen aan mijn mocca botercreme beginnen, maar die is dus van de funcakes botercrememix.
Cc's zijn voor morgenavond. Dus ik haal ze een uurtje ervoor uit de koelkast.

Groetjes Yvon