1

Onderwerp: hoe deze te bekleden??

http://94.100.123.14/1373150001-1373200000/1373151201-1373151300/1373151287_5_uaH5.jpeg

normaal heeft hij wat minder lucht belletjes(wat mooier) maar dit met een rest cake gemaakt naast de cc vandaag.

ik heb hem al eens bekleed maar dan met suikerglazuur. nu wilde ik vragen hoe jullie zulk soort vormen bekleden? of tips hebben? zo dat het gezichtje er door heem te zien is kwa hoogte verschil dan.

2

Re: hoe deze te bekleden??

Dit is het mooiste als je 'm volspuit met sterretjes buttercream icing. Met fondant en marsepein raak je een heleboel relief kwijt. Kan natuurlijk wel, dan moet je zelf weer relief aanbrengen.

als ik deze zou moeten doen...had ik de oren losgesneden en apert bekleed, en er weer "aan vast gemaakt"later.

en het relieff.. als je m afsmeert dan kun je op de omhoogkomende stukken ook wat meer smeren.. zodat het relief er goed door uit komt. en dan de koelkast in, goed op laten stijven, en dan bekleden..maar goed.. zo zou ikhet doen.. geen ervaring hier mee nog hoor!

4

tanx voor de tips!!

5

wat ik zou doen,

is em normaal vullen, maskeren, en dan op de oren een bol creme (ofzo) zeten, en op het gezicht ook bollen zetten, bij de ogen, de neus en de mond. zodat je een beetje een 3d effect krijgt.
dan in de koeling zetten zodat ie goed opstijft. dan witte rolfondant/marsepein uitrollen en dat erover heen doen. dan de kleuren van de oren, ogen neus en mond apart uitsnijden, en erop leggen.

wil het nou niet blijven plakken kan je bij marsepein een beetje eiwit nemen zodat het vast blijft plakken.

Veel suc6 ermee

Linda

6

super dankjewel!!