Re: Rozenschuimpjes
ah, vandaar. De volgende keer voeg ik ook wat kleurstof toe. Ik had het recept gehalveerd en iets klopt er niet, ik vind ze nl. erg plakkerig.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Rozenschuimpjes
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ah, vandaar. De volgende keer voeg ik ook wat kleurstof toe. Ik had het recept gehalveerd en iets klopt er niet, ik vind ze nl. erg plakkerig.
Ze werden bij mij ook wel snel wat plakkerig en waren niet meer zoals schuimpjes horen te zijn. Ik had gehoopt dat dat kwam omdat ik de gevriesdroogde aardbeien had weggelaten... (en dat het dus goed zou komen als ik die wel toe zou voegen)
Ik heb ze nu in huis, dus ik ga het van de week nog wel een keertje proberen! 
Ik heb nog even teruggelezen trouwens, maar als ik het goed begrijp heb jij die aardbeien dus ook weggelaten? Dus het kan nog best goed komen als die er wel doorgaan!
Je hebt dan toch een andere verhouding van vocht en droge ingrediënten, misschien dat dat het hem doet...
Jep. Hier geen gevriesdroogde aardbeien helaas. Ben benieuwd of jouw tweede poging anders is. Ik vind ze trouwens met chocola lekkerder dan zonder, anders is het toch echt alleen maar zoet. Heb pure chocola 85% gebruikt 
Jep. Hier geen gevriesdroogde aardbeien helaas. Ben benieuwd of jouw tweede poging anders is. Ik vind ze trouwens met chocola lekkerder dan zonder, anders is het toch echt alleen maar zoet. Heb pure chocola 85% gebruikt
Ik vond de chocola ook erg lekker erbij inderdaad!
Ik denk dat ik dat ook bij het gewone schuimpjes recept maar een keer ga proberen, net wat je zegt, anders is het alleen maar zoet. 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Rozenschuimpjes