Re: Je wordt 21 en wil over the top Oilily / Pip Studio...
oke dankjewel!! 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Je wordt 21 en wil over the top Oilily / Pip Studio...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
oke dankjewel!! 
Wow! Die is over de top gaaf!! Wat een super leuk taartje zeg! En al die details!
Wat een superleuke stapel, lekker over the top! 
Leuke over the top hoor!
En uh, mergpijpjescreme vulling!?
Heb je dat zelf gemaakt?
Heb je t recept misschien voor me?
Groetjes!
Dank jullie wel!
Mergpijpjesvulling is heel makkelijk te maken! Je doet de mergpijpen in stukken, en die doe je in de blender/hakselaar. Dan doe je er een heel klein scheutje slagroom bij zodat het een smeuiïg papje wordt.
De rest van de slagroom klop je stijf. Dan schep je voorzichtig de mergpijpjes door de slagroom, en tadaaaaaaa je mergpijpjesvulling is klaar.
Wel een dijkje botercreme spuiten als je afsmeert met botercreme, omdat de vulling anders je marsepein/fondant raakt en deze kan gaan smelten.
Dank jullie wel!
Mergpijpjesvulling is heel makkelijk te maken! Je doet de mergpijpen in stukken, en die doe je in de blender/hakselaar. Dan doe je er een heel klein scheutje slagroom bij zodat het een smeuiïg papje wordt.
De rest van de slagroom klop je stijf. Dan schep je voorzichtig de mergpijpjes door de slagroom, en tadaaaaaaa je mergpijpjesvulling is klaar.
Wel een dijkje botercreme spuiten als je afsmeert met botercreme, omdat de vulling anders je marsepein/fondant raakt en deze kan gaan smelten.
Ow, haha!
Ik dacht dat ie helemaal zelf gemaakt was...
Maar zo kan t ook 
Neuh, waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan
!
oh wauw die vind ik mooi mag ik hem opslaan!!! Vind m echt te gek
mooie taart! dat vogeltje is ook erg leuk
Helemaal over the Top gelukt! Super taart

Dank dank!
Wie wil mag hem natuurlijk opslaan hoor, geen probleem
!
Super mooi!
Heel erg leuk, vooral ook het vogeltje. Vind je het goed als ik deze opsla ter inspiratie voor mijn eigen verjaardagstaart
Hij is leuk!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Je wordt 21 en wil over the top Oilily / Pip Studio...