26

Re: Bruidsproeverij wit-zwart-roze, met Royal Icing

Almie schreef:

Prachtig! Heel mooi!

Ik ben benieuwd met wat je in het 2e taartje, de onderste van de 3 lagen de structuur er in krijgt. Is dat een rolstok? of een matje? Ik vind die prachtig!

Dat is deze. Ik vind hem ook zo mooi, alleen jammer dat hij niet groter is.

Bedankt voor de complimenten allemaal!

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?

27

owhhhh hij zit in een koekie set hihi

Head over heels in ♥ with cake ...
Bruidstaart Groningen

28

als je piping gel door je icing smeerd wordt eht elastischer en wordt het geheel wat strakker.

wat ik laatst gedaan heb is een plaatje opgezocht van internet. dat overgetrokken op bakpapier met een hb potlood. toen op de fondant gelegd en dat op de fondant gelegd. als je dan heel zachtjes erover wrijfd komt de afdruk op je fondant en kan je het overtrekken met icing:)

29

noussie schreef:

als je piping gel door je icing smeerd wordt eht elastischer en wordt het geheel wat strakker.

wat ik laatst gedaan heb is een plaatje opgezocht van internet. dat overgetrokken op bakpapier met een hb potlood. toen op de fondant gelegd en dat op de fondant gelegd. als je dan heel zachtjes erover wrijfd komt de afdruk op je fondant en kan je het overtrekken met icing:)

Ik heb me altijd al afgevraagd waar piping gel voor was O-)

Maar als ik het goed begrijp komt er bij het overtrekken zoals jij dat doet potlood op de taart? En dat eet je dan op? Ik weet niet, ik vind dat toch niet zo'n prettig idee...
Ik heb het patroon ingeprikt, door het papier en het fondant heen. Dan zie je precies waar je langs moet.

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?

30

Vandaag was het dan zover. Ik heb geen RI gebruikt, maar geschilderd.
Hier kun je hem zien!

31

Jij zei dat je het spuiten al in je vingers hebt, maar ik moet dan toch eerlijk zeggen dat je het schilderen pas echt in je vingers hebt wat mij betreft.
En het spuiten.....dat is een goed begin...zeker voor een eerste keer  :think: