26

Re: Ik baal als een stekker! Hulp/mening gevraagd

Vividcakes, Engels, dat wel, deel van je naam dat ook..maar Engels klinkt beter dan 'levendige taarten' hihi..moeilijk hoor...
En namen met suiker vind ik moeilijk..maar die heeft bluesuuss uit haar mouw geschud...knap trouwens...pffff :Y

Moeilijk..... :o

Grtls Irene
Ik ben niet gestoord, ik ben mentaal hilarisch!!

27 Laatst bewerkt door FiFi78 (07-08-2011 10:06)

bluesuus schreef:

Tja... Heel moeilijk...

Suikerzoet.nl, sweetpink.nl, zoeterdezoet.nl, zoetehappers.nl, zoetjes.nl, hollandszoet.nl, zoetehertjes.nl, suikerzoet.nl, zoetisleuk.nl, zoetiship.nl

ik zeg ook maar wat.... Geen idee of ze al bestaan... Of dat het was is.....

Heb je al iets gehoord van die dame met dezelfde naam?

Succes weer! ;)

Daar zitten best een paar leuke bij, ik ga eens kijken welke er al bestaan... Dank je wel!

nee heb nog niks van haar gehoord, misschien is ze wel op vakantie? zet anders straks de naam er neer. ik zeg niks verkeerd toch, baal alleen dat zij de naam gebruikt ;)

Geniet van elke dag!!!!

Ik ga ook even mee brainstormen....

..uhhmm....

- landvanzoet.nl
- zoetewereld.nl
- wereldszoet.nl
- zoetefantasie.nl (deze vind ik zelf wel heel gaaf...)
- zoetmoet.nl
- klaarvoorzoet.nl
- mijnzoetehoek.nl

Ik hoop dat je er iets mee kunt.  :)

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

29

Prinses013 schreef:

Ik ken het probleem. Met mijn ex vriend had ik een bedrijfje en toen wij thuis vertrokken was de sitenaam nog niet aangemaakt en toen wij bij KvK aankwamen was de sitenaam wel aangemaakt. Door iemand anders!! Toen hebben we terplekke de naam moeten wijzigen.
Ik vind het altijd leuk om bezig te zijn met sites te maken dus ik heb allerlei verschillende linken. Als ik echt denk van, ik wil deze site maken: dan bestel het domein gewoon. Is vaak niet zo duur.

Sorry zie net dat ik helemaal niet gereageerd heb op jouw reactie......

Dat is ook balen zeg, zo zie je maar hoe snel het kan gaan! Als ik nu een naam heb registreer ik idd meteen! Ga niet nog eens dezelfde fout maken.
Groetjes vivian

Geniet van elke dag!!!!

30

Ilucya schreef:

Vividcakes, Engels, dat wel, deel van je naam dat ook..maar Engels klinkt beter dan 'levendige taarten' hihi..moeilijk hoor...
En namen met suiker vind ik moeilijk..maar die heeft bluesuuss uit haar mouw geschud...knap trouwens...pffff :Y

Moeilijk..... :o

Ja moeilijk he?!
vivid is een van de grootste producenten van adultmovies  :lol: hahaha zegt mn man hoor dat wist ik ook niet :o

Geniet van elke dag!!!!

31

Taarterataaa...! schreef:

Ik ga ook even mee brainstormen....

..uhhmm....

- landvanzoet.nl
- zoetewereld.nl
- wereldszoet.nl
- zoetefantasie.nl (deze vind ik zelf wel heel gaaf...)
- zoetmoet.nl
- klaarvoorzoet.nl
- mijnzoetehoek.nl

Ik hoop dat je er iets mee kunt.  :)

Hai leuk dat je ook mee wil brainstormen! zitten ook wel een paar goede bij. combi's waar ik misschien wel wat mee kan, bijv wereld van zoet :)
groetjes,
vivian

Geniet van elke dag!!!!

32

zoeterdanzoet.nl?

Never give up on things that make you smile......

33

Daantje schreef:

zoeterdanzoet.nl?

hmm, nee pakt me niet echt sorry  :o hihi

wel lief dat je meedenkt.

Geniet van elke dag!!!!

34

@fifi. Ohh ik dacht dat dat 'vixen' was.. Mijn man had klant die dat als bedrijfsnaam wilde....was niet zo'n goed idee...vivid wist ik ook niet....hahahahahah :rolleyes:

Grtls Irene

35

Ik zal mijn engelse prijsgeven....kijken wat jullie ervan vinden

I LOve CAke!

De letters LO en CA zijn de eerste 2 letters van mijn dochtertjes, maar het engels staat me tegen.

Maar ben benieuwd wat jullie ervan vinden, mijn man vind deze leuk maar hij is wel van de engelse namen. en hij vind dat de letters van de meiden erin verwerkt zijn ook wel iets hebben.

Geniet van elke dag!!!!

36

Ilucya schreef:

@fifi. Ohh ik dacht dat dat 'vixen' was.. Mijn man had klant die dat als bedrijfsnaam wilde....was niet zo'n goed idee...vivid wist ik ook niet....hahahahahah :rolleyes:

je moet tegenwoordig overal rekening meehouden

ik heb dat met meer woorden hoor.
Ik had in het begin ook de naam cake and cream, en toen werd ik er ook op gewezen dat dat iets te maken had met adult things :s toen was het ook meteen klaar....

Geniet van elke dag!!!!

37

Je hebt mail

Grtls Irene

38

Ilucya schreef:

Je hebt mail

mail terug maar je bnet op vakantie ;)

Geniet van elke dag!!!!

39

Ben al een week op vakantie...hahahaha

Grtls Irene

40

Ik vind nederlands ook leuker... En er zijn echt leuke ideetjes gegeven door de meiden! Ben benieuwd wat je gaat doen ;)

41

bluesuus schreef:

Ik vind nederlands ook leuker... En er zijn echt leuke ideetjes gegeven door de meiden! Ben benieuwd wat je gaat doen ;)

Ja , dat zeker, echt helemaal super! 
bedankt allemaal hoor Meiden!

Ben druk aan het brainstormen, veel bestaat al wel.
Ben wel erg kritisch misschien wel te :o

Maandag of uiterlijk woensdag hak ik de knoop weer door. Ik hou jullie op de hoogte en mochten er nog andere zijn die mee willen denken, Graag! alle ideetjes zijn welkom!

Groetjes Vivian

Geniet van elke dag!!!!

42

Je moet ook kritisch zijn, het zal jouw naam worden en daar zal je nog wel even mee door moeten/willen. Gewoon even een nachtje over slapen.. Straks ben je er ineens uit ;)

43

bluesuus schreef:

Je moet ook kritisch zijn, het zal jouw naam worden en daar zal je nog wel even mee door moeten/willen. Gewoon even een nachtje over slapen.. Straks ben je er ineens uit ;)

Het frustrerende is gewoon dat je iets verzint, maar dat het al bestaat of een verkleining ervan bijv. als je oevral rekening mee moet houden.

Jullie naam is we echt leuk gevonden hoor! 2 juffen die een taartbedrijfje opzetten. Leuke site ook, echt juffen handschrift!

Geniet van elke dag!!!!

44

Thanks!!!!!!
We wilde eigenlijk juffrouw taart.. Maar dat was er helaas al. Nu zijn we echt blij met deze naam.

The Sweet Life, Zoethoudertje, De Zoete Zaak, Suikerzaak, Suikerspul, Suiker & Zoet, Zoete Koek, Suikergoed, Het Snoepje, Het Suikerwinkeltje, Het Suikerhuisje, ehm.....  :think:

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

46

Suikertaartjes-Suuz schreef:

The Sweet Life, Zoethoudertje, De Zoete Zaak, Suikerzaak, Suikerspul, Suiker & Zoet, Zoete Koek, Suikergoed, Het Snoepje, Het Suikerwinkeltje, Het Suikerhuisje, ehm.....  :think:

Bedankt suuz, daar zitten er ook wel wat tussen.
De zoete zaak
Zoet en suiker
Zoete koek

T is wel de goeie richting ga je nog verder? ;)

Had zelf nog

Zoete zus
Zoete kus
Zin in zoet
Alles zoet

Geniet van elke dag!!!!

Ik zal nog eens even brainstormen.....

https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

Altijd zoet, De zoete vrucht, Suikerhapjes, Suikerwens, honingzoet, Suikerbloempje, Zoetjes, Suiker, Het zoete snoepje, Het zoete hoekje, pfffff.....
Ik ga zo even wandelen, ik neem wel pen en papier mee als me nog iets invalt :)

Oh, De zoete inval  :lol:

49

Suikertaartjes-Suuz schreef:

Ik zal nog eens even brainstormen.....

Met andere woorden die 4 vind je niks, hahahahaha ;)

Geniet van elke dag!!!!

Op zoek naar koek, taart & co, taart en zo, De zoete suiker.... en nu ga ik wandelen :)