1

Onderwerp: Nikon camera toestel

http://www.mijnalbum.nl/Foto-UQK37ZXO.jpg

Feedback, tips en tricks zijn welkom !

2

Re: Nikon camera toestel

mooi geworden!

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

3

wauw !! dat doe ik je nog niet na !!

al zou ik geloof ik zelf een beetje balen dat die lens ietsjes is ingezakt......maar vraag me niet hoe je dat oplost..... ikheb net pas  2 taartjes gebakken :D:D

maar ik vind hem erg mooi !! ( wou dat ik zo'n echte had :(

gr Liesjuh

Vegetables are a must on a diet...I suggest carrot cake, zucchini bread, and pumpkin pie.! (Jim.Davis) xx Liesjuh

4

Liesjuh! schreef:

wauw !! dat doe ik je nog niet na !!

al zou ik geloof ik zelf een beetje balen dat die lens ietsjes is ingezakt......maar vraag me niet hoe je dat oplost..... ikheb net pas  2 taartjes gebakken :D:D

maar ik vind hem erg mooi !! ( wou dat ik zo'n echte had :(

gr Liesjuh

Dankjewel. Ja ik had de lens iets plat van onder uitgesneden zodat die ook bleef staan. Bij het bevestigen van de rondjes zag je echt zo'n inzak effect misschien als ik de rondjes iets kleiner had uitgesneden had ik het helemaal rond erin kunnen plakken dat het anders zou ogen. Ja achteraf zie je dingen waarvan je denkt had ik anders moeten doen.  :rolleyes:

5

:thumb:

Hoi,

Ik ben op zoek naar iemand uit overijssel of uit de buurt van overijssel. Ik zoek een camera taart en het liefst met een foto op het schermpje alsof je net een echte foto maakt.
Wie kan mij helpen ik moet de taart voor 14-8-2011 hebben!!

Groetjes Melanie

7

Wow wat is ie gaaf!
Ik wil voor een vriendin ook zoies maken en twijfel over zo 1 of een klein geboetseerde. Dit doe ik je niet na. Heb je een how to?

8

mooi

9

Gaaf!!

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.