1

Onderwerp: Ik baal als een stekker! Hulp/mening gevraagd

Goedeavond allemaal,

Ik baal als een stekker. Vandaag wil ik mijzelf gaan inschrijven bij de KVK! Ik had sinds maanden een naam, eindelijk!
Bestaat er sinds 1 juni de site ervan! Ohoh wat baal ik, ik kan mezelf wel voor me kop slaan dat ik m niet meteen had vastgelegd, maar was er ook nog niet helemaal uit. Twijfelde teveel......De naam van de site is niet bekend bij de KVK, Ze is dus geen officieel bedrijf.
Nu mijn vraag, waar ik eigenlijk het antwoord al op weet maar wil toch graag jullie mening. Zouden jullie toch deze naam voeren? Of zouden jullie toch een andere naam zoeken ( mijn verstand zegt het tweede, maar m'n gevoel niet) ?
Ik wil het liefst een Nederlandse naam met een .nl ik heb1 Engelse naam en die is er alleen nog in .com
Ik vind het zoooooo moeilijk!

Hulp gevraagd dus......

Groetjes,
Fifi

Geniet van elke dag!!!!

2

Re: Ik baal als een stekker! Hulp/mening gevraagd

Je hebt 2x topic geopend, zal em ff melden....

3

Wat jammer Fifi, maar ik zou dan toch kiezen voor een andere naam...
Je krijgt anders zo'n gedoe en dat wil je ook niet denk ik.... ;)

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

4

KVK kan je niet weigeren, maar wijst je wel op mogelijke conflicten als je het wel doet.

Op sidn.nl kun je checken bij Whois waar eigenaar van die website met 'jouw naam' zit..als dat ver weg is en ze is geen bedrijf, kun je overwegen het toch te doen.
Mijn man heeft reclamebedrijf en doet veel met hosting en adviezen op dit gebied  aan starters en weet e.e.à van KVK.
Je mag hem bellen zegt hij.. :Y
Dan krijg je ff duidelijk hoe en wat, dat helpt je misschien verder..
Laat maar weten of je z'n nr wil...

Mijn advies: bel hem...hihihi

Grtls Irene
Ik ben niet gestoord, ik ben mentaal hilarisch!!

5 Laatst bewerkt door FiFi78 (05-08-2011 21:52)

Idelet schreef:

Je hebt 2x topic geopend, zal em ff melden....

Oh echt  :o Dat was niet de bedoeling natuurlijk dank je dat je het hebt gemeld.

@ Annelies, nee heb idd geen zin in gezeur en wil graag origineel zijn alleen valt dat dus niet mee......en was ik eerlijk gezegd wel een beetje verliefd op deze naam.

@ ilucya, dat is een heel lief aanbod :) misschien ga ik daar wel op in. Wil nog dit weekend spenderen aan een andere naam en anders maar die Engelse. De moed zakt me een beetje in de schoenen.

Bedankt voor de snelle reacties........

Groetjes,
Fifi

Geniet van elke dag!!!!

Ben wel benieuwd naar de naam ;)

Cabana consulente worden? Wij zoeken jou! Ben je minimaal 23 jaar, representatief en in het bezit van een auto? Mail me dan of ga naar www.cabana.nl "Think summer, think Cabana"

7

angelique1984 schreef:

Ben wel benieuwd naar de naam ;)

Weet niet of dat wel netjes is om hier te plaatsen?

Geniet van elke dag!!!!

8

Jammer zeg.... Ik zou idd ook op zoek gaan naar een andere naam. Het is zo onhandig anders om gevonden te worden. Mensen zouden bij die ander kunnen komen bij het zoeken...

Moeilijk.. BALEN! Ik weet precies wat je meemaakt. Na heeeeeeeeeeel veel denken, veranderen en twijfelen waren we er uit.... we hadden eindelijk een naam. De zoekmachine stond op .com.....Helaas.. bij .nl wad de naam al bezet....

Jammer hoor.. ik hoop dat je nog iets anders kunt verzinnen.... Of misschien de website van de desbetreffende persoon kopen???

SUCCES!

9

Ps mijn man bedenkt ook huisstijlen en bedrijfsnamen... :Y
Hihi...

Je weet me te vinden, aanbod v ff telefonisch brainstormen staat in ieder geval.. ;)

Grtl
Irene

Grtls Irene

10

Weet nog steeds niet hoe je meerdere keren moet quoten in 1 bericht.

@ bluesuus, kopen is idd nog een optie misschien. Ben dus niet de enige met dit probleem...:(

@ Irene, ik weet je te vinden!

Ik wil de naam opzicht hier wel neerzetten zodat jullie mee kunnen denken maar weet niet of dat voor de ander vervelend is natuurlijk. Ik zeg inprincipe niks verkeerds toch?

Ga nu naar m'n mandje, gisteren was het half twee na 2 taarten, en m'n dochtertje kwam alweer om 6uur.

Fijne avond nog!

Geniet van elke dag!!!!

11

Nee, dit gebeurt vaak....

Maarre als je de persoon kent of ze zit op forum hier, kun je haar toch een net mailtje sturen met je probleem? Als zij het als bedrijfsnaam wil registreren was zij dus net ff eerder met domein vastleggen, en als ze puur hobby doet, jun je er toch over praten?
(voor je het openbaar op het forum gooit..)

Maar dit is mijn persoonlijke mening hoor, geen oordeel als je het wel op forum zet... ;)

Grtls Irene

12

Ik ken deze persoon niet en weet ook niet of ze op het forum zit, het lijkt me wel. Ga maar eens kijken of ik contact met haar kan opnemen.  :Y

Geniet van elke dag!!!!

13

Ik heb haar gemaild, op het forum kan ik haar niet vinden. Even afwachten dus. Hoop vandaag van haar te horen. Als dat niet zo is dan zet ik de naam hier neer zodat jullie misschien nog met leuke ideeën kunnen komen. Misschien ligt de oplossing wel heel erg voor de hand en denk ik gewoon veel te moeilijk :)

Geniet van elke dag!!!!

14

Oké, nou dat is een nette oplossing, dan stoot je niemand voor het hoofd maar je kunt wel 'verder'.... ;) En dan weet zij ervan...

En dat is vaak , als je ergens lang over nadenkt ga je in een kringetje denken op den duur en vaak te moeilijk denken..hihi, ik tenminste wel..
Nou, k ben benieuwd..succes!  :thumb:

Grtls Irene

15

Ilucya schreef:

Oké, nou dat is een nette oplossing, dan stoot je niemand voor het hoofd maar je kunt wel 'verder'.... ;) En dan weet zij ervan...

En dat is vaak , als je ergens lang over nadenkt ga je in een kringetje denken op den duur en vaak te moeilijk denken..hihi, ik tenminste wel..
Nou, k ben benieuwd..succes!  :thumb:

Dank je wel. wordt vervolgd ;)

Geniet van elke dag!!!!

16

daarom heb ik alvast een domein geregistreerd ;)
succes!

17

etmc schreef:

daarom heb ik alvast een domein geregistreerd ;)
succes!

tja, dat had ik dus ook moeten doen en niet zo,n twijfelaar moeten zijn.... :nooo weer en wijze les dus;)

Geniet van elke dag!!!!

18

Tja.. je weet gewoon nooit hoe het loopt.
En wie weet zit die ander er wel niet mee....
Spannend hoor. Ben benieuwd wat voor reactie er komt!!!
Heel goed dat je een berichtje hebt geplaatst hier. Ik merk ook dat ik soms in mijn eigen spiraaltje blijf denken... en dan heeft een ander ineens een heel goed plan waar ik nooit aan gedacht had...
En... ik moet zeggen dat ik uiteindelijk heel blij ben met onze nieuwe naam!

SUCCES!!!

19

bluesuus schreef:

Tja.. je weet gewoon nooit hoe het loopt.
En wie weet zit die ander er wel niet mee....
Spannend hoor. Ben benieuwd wat voor reactie er komt!!!
Heel goed dat je een berichtje hebt geplaatst hier. Ik merk ook dat ik soms in mijn eigen spiraaltje blijf denken... en dan heeft een ander ineens een heel goed plan waar ik nooit aan gedacht had...
En... ik moet zeggen dat ik uiteindelijk heel blij ben met onze nieuwe naam!

SUCCES!!!

Dank je wel!
je naam is ook erg leuk!

Geniet van elke dag!!!!

Misschien kunnen we vast helpen brainstormen?? Wat wil je in je naam hebben, wat moet hij uitstralen?

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

21

Je je kunt een leuke naam gewoon vastleggen, in ergste geval doe je er niks mee en zeg je hem na een jaar weer op..maar beter mee verlegen dan om verlegen.... ;) en zo duur is dat vlg mij niet..alleen een doemin vastleggen nog ff zonder webruimte....als je nog twijfelt...
Let wel op opzegtermijn, anders moet je na een jaar nog een jaar.... :s

Grtls Irene

22

Ik ken het probleem. Met mijn ex vriend had ik een bedrijfje en toen wij thuis vertrokken was de sitenaam nog niet aangemaakt en toen wij bij KvK aankwamen was de sitenaam wel aangemaakt. Door iemand anders!! Toen hebben we terplekke de naam moeten wijzigen.
Ik vind het altijd leuk om bezig te zijn met sites te maken dus ik heb allerlei verschillende linken. Als ik echt denk van, ik wil deze site maken: dan bestel het domein gewoon. Is vaak niet zo duur.

Groetjes Puck

23 Laatst bewerkt door FiFi78 (06-08-2011 17:03)

Suikertaartjes-Suuz schreef:

Misschien kunnen we vast helpen brainstormen?? Wat wil je in je naam hebben, wat moet hij uitstralen?

Dat zou wel heel fijn zijn!

Ik wil graag een nederlandse naam met .nl
Mag hip maar ook oudhollands.
Kort
niet wijzend op alleen taart omdat ik ook cupcakes en koekjes wil aanbieden.

Ik ben verliefd op het woord zoet :) het zoete van suiker en het zoete van de stijl......en de kleurtjes die ik het liefst gebruik

nu weet je misschien al wel welke naam ik bedoel

ook moet het een beetje vrouwlijk, elegant zijn dat is een beetje moeilijk uit te leggen.
Ben gek van kitsch en pastelkleurtjes
ook de hertjes van nu(zit in mijn achternaam) vind ik erg leuk, dat is begonnen met het geboortekaartje van de eerste en dat werkt overal in door, ook op het kaartje van de tweede en zal ook in mijn logo komen.

Ik hou niet van namen waarin je eigen naam voorkomt. dat is voor mij, sorry meiden die dit wel hebben, te voor de hand liggend.

verder heb ik 2 meiden die gek zijn van roze
In de engelse naam die ik heb komen hun begin letters ook voor dat is opzich wel leuk. de naam is ook krachtig maar er bestaat al een .nl naam van alleen word die volgens mij niet meer gebruikt. dan word het .com......

en toch wil ik echt het liefst een nederlandse naam....

hoop dat jullie er wat mee kunnen.....

groetjes,
vivian

Geniet van elke dag!!!!

24

Na mijn lange verhaal gooi ik m ff omhoog!  :)
Hoop dat jullie willen helpen brainstormen.
Groetjes vivian

Geniet van elke dag!!!!

25

Tja... Heel moeilijk...

Suikerzoet.nl, sweetpink.nl, zoeterdezoet.nl, zoetehappers.nl, zoetjes.nl, hollandszoet.nl, zoetehertjes.nl, suikerzoet.nl, zoetisleuk.nl, zoetiship.nl

ik zeg ook maar wat.... Geen idee of ze al bestaan... Of dat het was is.....

Heb je al iets gehoord van die dame met dezelfde naam?

Succes weer! ;)