1

Onderwerp: Ik ga naar Amerika en koop?

Zoonlief gaat binnenkort naar Washington en heeft aangeboden om taartspulletjes voor me mee te nemen of op te sturen.
Wat kan ik op m'n verlanglijstje zetten. En scheelt het veel om spullen in de VS te kopen?

Gr.
Karin

2

Re: Ik ga naar Amerika en koop?

[MOVE] --> Taartdecoratie algemeen

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Even uppen. I

k ga toevallig zelf naar Washington en ik ben op zoek naar leuke taart-shop-winkeltjes.
Iemand leuke tips?

groetjes Esther

Groetjes Esther
Kom ook eens kijken in mijn winkel (132m2) met bakspullen in Voorburg! (koningin Julianalaan 166, naast de fietsenwinkel Profile) www.cakebakelove.nl

4

Ik zou heel mutsig zijn en kijken wat je hier zou willen, even omrekenen naar dollars, dan weet je of je in Amerika goedkoper bent...mijn broer gaat jaar naar new Orléans, mijn schoonzus is al op zoek naar ( webwinkels) daar voor me, maar ja, zij heeft een jaar om in te groeien..hihi

Grtls Irene
Ik ben niet gestoord, ik ben mentaal hilarisch!!

5

Als ik Google op cake shop Washington krijg ik een kaartje van Washington dc met 6 vlaggetjes, even googelen...Daar staan ook adressen en websites bij... :Y

Grtls Irene
Ik ben niet gestoord, ik ben mentaal hilarisch!!

6

ik zou toch echt de cake pop maker meenemen  :D

N-Joy Cakes

7

Hummingbird schreef:

Even uppen. I

k ga toevallig zelf naar Washington en ik ben op zoek naar leuke taart-shop-winkeltjes.
Iemand leuke tips?

groetjes Esther

Ik wil ook wel mee :D

8

Jaren geleden, toen taarten/cupcakes bakken hier nog niet zo'n hype was ben ik eens in de states geweest en daar hadden ze een soort van warenhuis (zoals hier de groothandel) met niets dan cakespullen. 

Ben er toen spijtig genoeg niet binnengeweest omdat men prioriteiten toen elders lagen  :)    Ik moet even naar de naam zoeken want is toch al ff geleden.  Als ik adresje terugvind zal ik het hier posten

Heb deze week ook eens op ebay en enkele webshops aan het zoeken geweest (heb zelf nog niet al te veel materiaal) en zoveel goedkoper is het toch niet hoor.  De wisselkoers is uitstekend maar transport, btw en importtaksen tellen toch ook door...

En bovendien (vooral op Ebay) bieden ze de witte producten aan.  Niet dat deze kwaliteit slechter is (word waarschijnlijk toch in hetzelfde fabriek gemaakt) maar je betaald wel extra voor de naam (Wilton, PME,...)

9

Ik zou vooral bij de Walmart en Dollarstore kijken. Goedkoop en een groot aanbod. Misschien niet de beste kwaliteit maar je kan er wel leuke dingetjes vinden.

Don't just dream your life, but live your dreams too!

10

Ik zou idd een cakepop maker op je lijstje zetten.. is hier niet te koop en daar voor iets van 25 dollar..

Carpe Diem... dat heb ik zeker geleerd het afgelopen jaar..

11

Wel opletten met electrische spullen uit de US...  Niet alle toestellen werken hier (verschil in voltage) en heel wat producten zijn niet gekeurd of toegelaten op de Europese markt.   (CE keurmerk voor electriciteit of bepaalde kleurstoffen)

12

Bedankt voor alle tips!

Ik ga het voltage nog even uitzoeken, want anders heb ik er thuis niets aan :-(

Groetjes Esther
Kom ook eens kijken in mijn winkel (132m2) met bakspullen in Voorburg! (koningin Julianalaan 166, naast de fietsenwinkel Profile) www.cakebakelove.nl

13 Laatst bewerkt door Iris Zijlstra (03-08-2011 17:59)

Kijk anders even op Michaels.com. Zij verkopen een hoop Wilton spullen en hebben een hoop winkels door heel Amerika.

14

Ik ga in het najaar voor mijn werk naar California en New York, en ik plak er prive nog 3 dagen New York bijaan... Ik ga ook eens bedenken wat ik daar zou willen kopen.

15 Laatst bewerkt door Nice lady (05-08-2011 20:48)

Hobby lobby verkoopt ook hoop taarten spullen. Wilton, maar ook andere merken.

Ik ga zelf over 4 weken weer naar Amerika en ga kijken voor de cake pop machine (heb een Insinkarator, dus ook een trafo/travo, dus kan 'm gewoon gebruiken).
Verder voor frostings en baking cups gewoon de supermarkt ingaan. Heb vorig jaar heerlijke cherry frosting gekocht, die gaat dit jaar ook weer de koffer in  :)

En anders even Google Maps openen en zoeken op bijvoorbeeld "cake supplies" , werkt prima.

Succes!

16 Laatst bewerkt door Bibalootje (05-08-2011 21:18)

Leef! schreef:

Ik zou vooral bij de Walmart en Dollarstore kijken. Goedkoop en een groot aanbod. Misschien niet de beste kwaliteit maar je kan er wel leuke dingetjes vinden.

ben er ook geweest maar bij die 2 winkels was er weinig...zal dan wel per winkel verschillen.
Micheals heeft ook wel wat dingen maar Jo-ann's die heeft meer dan micheals en ook ruimere assortiment

Ik had ook een winkel in Orlando gevonden die echt van alles had en alleen speciaal voor taartspullen maar is natuurlijk niet in de buurt voor jou