1 Laatst bewerkt door sweetheart88 (05-08-2011 12:03)

Onderwerp: Een spoedje...

Woensdag middag kreeg ik een mail of ik nog een taart zou kunnen maken voor een kinderfeestje, roze met strik!
Oeiii dacht ik een strik! Die laat ik altijd toch wel langer drogen dan 1,5 dag! Als dat maar goed gaat..... Als alternatief mocht ik ook iets met prinsessen...
Nu maar een combi gemaakt zodat mijn foodprinter eens aan ging:

http://fotopocket.nl/fpimages/2011/08/05/eb02c56ef8d67f4ff9efc4808a10a303/Prinsessen.jpg

Eigenlijk wilde ik een lussen strik maar die waren niet hard genoeg worden! Dit had ik als alternatief gemaakt, ik heb er nog folie tussen om hem te laten drogen en rechtop te laten staan....

Wat vinden jullie ?
En denken jullie dat ik nog iets tussen de prinsessen moet doen ? Het moest niet al te druk worden dus ik twijfel! Of maar zo laten ?

En nu ga ik gauw omkleden en dan met mijn vriend en broertje naar de kartbaan en daarna uit eten  :thumb:  Maar het was leuk zo'n spoedje!

Oh ja de parels onderaan lieten wat los en ik had het niet in de gaten dus links aan de zijkant loopt het nu niet helemaal goed op de foto :(

2

Re: Een spoedje...

mooi!
Ik zou er persoonlijk niets meer aanveranderen.

3

Ik vind hem ook heel mooi zo...  :thumb:  niks veranderen!

4

Niks meer aan doen!! Mijn meiden vinden hem "precies goed, mammie, zo wil ik er ook een"

Ik taart, jij taart, wij taarten, wij hebben getaart... Taarten is een werkwoord!

Mooie taart.
Niks meer aan veranderen.

6

zo laten. Hij is  :thumb:

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

7

leuk!

8

leuke  meiden taart :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

Bedankt allemaal :)
Klant was ook erg tevreden! En ik was blij dat ik de taart al af had voor het karten ;)

10

Hij is leuk geworden. En nu niet meer karten he ;)

11

Het is een schatje! :Y  Volgende keer zou je misschien de linten (waar de naam en de leeftijd nu op staan) wat speelser kunnen neerleggen. Een beetje golvend, zeg maar. :) Maar zo is de taart ook hardstikke leuk hoor.

12

Bedankt voor je tip Miranda :)

Vanessa: nee zeker niet ik blijf voortaan maar veilig staan kijken achter het glas ;)
Karten is niet aan mij besteed, de eerste keer dat ik het deed kwam ik met mijn arm tegen de hete motor aan  :x  Heb weken met een brandblaar gelopen en nu dit  :grr: Ik ben gewoon een kluns haha

13

Leuk geworden!