1

Onderwerp: Mijn vierde taart!

Hallo allemaal!
Vandaag mijn vierde taart gemaakt:D Het is gelijk mijn eerste opdracht, ze wilde bloemen en roze en wit en kon verder mijn eigen gang gaan. Vulling wilde ze jam en botercreme.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden! Merk dat mijn taarten soms een beetje naar de zijkant gaan hangen, heeft iemand een idee hoe dit kan?

http://www.mijnalbum.nl/Foto-B3SKHTQB.jpg

Groetjes DotjeSlagroom!

2

Re: Mijn vierde taart!

leuk!

Leuke taart! En dat voor je 4e  :thumb:  Wat bedoel je met naar de zijkant hangen? Ik kan me er even geen voorstelling bij maken  :think:

Dank je wel Linda! Hij is een beetje scheef aan de bovenkant het lijkt wel alsof die aan de ene kant zwaarder is..

Het enige wat ik me kan bedenken is dat de taart na het vullen wat verschoven is. Of misschien was de vulling niet gelijkmatig verdeeld...? Ik spuit dijkjes van 1:1 botercreme en dan vul ik de taart tot het randje. Als ik de volgende laag taart erop leg dan druk ik de cake altijd iets aan zodat die niet meer kan verschuiven...begrijp je?  :lol:

Dat zou het inderdaad goed kunnen zijn ja! Heel erg bedankt! Ga hier bij de volgende taart zeker op letten!

Succes!!