1

Onderwerp: Eigenlijk wel blij met de prinsessentaart voor... mij!

Dat rijmt, haha!

Voor mijn eigen verjaardagtaart wilde ik eens lekker gek doen! Het is een samenraapsel geworden van heel veel dingen die ik voor het eerst geprobeerd heb, dingen die ik nog had liggen, en dingen die ik ter plekke heb geïmproviseerd. Aan de ene kant vind ik het een gedrocht (vooral de bol die onder het gewicht van zijn vulling is bezweken  :P ), maar ik wordt zo vrolijk van het ding!

Eerste keren: kroontje, plooien, bol, sugargun, en afsmeren met ganache. Ik heb een hoop geleerd, en nog veel meer te leren. Maar vooral veel lol gehad. Ik hoop dat het ervanaf straalt  :D

http://94.100.125.24/1374600001-1374650000/1374643201-1374643300/1374643251_6__tHv.jpeg

http://94.100.122.187/1374600001-1374650000/1374643201-1374643300/1374643261_6_B5mM.jpeg

http://94.100.125.24/1374600001-1374650000/1374643201-1374643300/1374643288_6_zkMR.jpeg

Re: Eigenlijk wel blij met de prinsessentaart voor... mij!

Wat leuk! De combi is idd een beetje gek, maar je wordt er wel echt happy van  :Y !

Heb je dat kroontje van fondant gemaakt?

"de hersenpan is geen jukebox waar je naar believen vrolijke ideeën uit tovert" - Martin Bril (1959-2009)

Lekkere gekke taart.
En leren doen we allemaal nog wel.

4

leuk!

5

heel mooi!!! met wat heb je de kroon gemaakt?? heb ooit een keer geprobeerd met royal icing en das grandioos mislukt sind heb ik me er nie meeer aan gewaagd :o

6

:lol: vind hem er wel leuk uitzien zo hoor. En dat kroontje is erg mooi, wil ook wel weten hoe je die gemaakt hebt.
En natuurlijk...gefeliciteerd!

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

7

hele leuke taart :thumb:
en van harte :+

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

8

hartstikke leuk en die kleuren: :thumb:

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

9

Mooie taart zeg, altijd leuk om zo iets voor je zelf te maken, en hij is voor de eerste keer heel mooi geworden  :D mag je zeker trots op zijn  :Y

December staat voor de deur! kijk eens op: www.wierenga-bakcreaties.nl

10 Laatst bewerkt door Annataart (05-08-2011 18:57)

dore schreef:

heel mooi!!! met wat heb je de kroon gemaakt?? heb ooit een keer geprobeerd met royal icing en das grandioos mislukt sind heb ik me er nie meeer aan gewaagd :o

Het kroontje is van fondant. Eigenlijk net zoals zo'n tiara, maar dan helemaal rond... snap je? Ik klink geloof ik wat vaag, haha. En daarna zilver geschilderd.

wow kroontje is prachtig!!! Super mooie taart!!

Nog gefeliciteerd!!!

12

Mooi kroontje op een leuk, vrolijk probeersel! :Y

Alsnog proficiat!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

13

Bedankt allemaal! Al was mijn verjaardag eigenlijk best wel een tijd geleden... het duurde een tijdje voor mijn zwager tijd had om de foto's op te sturen  ;)

14

leuke taart!! heerlijk om lekker van alles uit te proberen, ik vind dat wel lef hebben :Y

15

Prachtige taart, supervrolijk inderdaad, helemaal geslaagd !!!

Groetjes, Conny

16

Grappige taart, kroon ziet er goed uit.

17

Allemaal bedankt voor de leuke reacties! Ik ben erg blij dat ik niet de enige ben die hem tof vind  :o