1

Onderwerp: Mijn aller eerste

Ik kijk zo nu en dan wel is op deze site en het lijkt me zo leuk om te doen. Ik ga volgend jaar met mijn vriend trouwen en wilde graag onze eigen taart maken. Ik heb daarom wat spulletjes gekocht zodat ik kan gaan oefenen. Ik heb nog geen cursus of workshop gedaan en heb me eigenlijk alleen ingelezen via internet. Het ging alleen maar fout. De biscuit was niet goed, de vulling was niet goed, de botercreme ging best wel redelijk maar het bekleden ging ook echt fout. Ik kreeg de fondant niet eens goed uitgerold. Ik heb alles weggelegd en ben vandaag weer verder gegaan. Ik ben er echt niet tevreden over maar ik zie wel dat ik gewoon veel moet oefenen en dat ik dan al een heel eind kom! Als mensen nog tips hebben hoor ik het graag.
Nou dit is hem:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-LQ6QXRKV.jpg

Groetjes Puck

Groetjes Puck

2

Re: Mijn aller eerste

Vind m mooi! De zijkant helemaal:)

3

Ja hoor.....ziet er toch prachtig uit?!  :Y
Gewoon lekker blijven oefenen en dan gaat het vanzelf steeds wat makkelijker.

Groetjes, Angela

4

Ik vind hem heel erg mooi! Je hebt nog genoeg tijd om te oefenen,en om fouten te maken. Van fouten leer je!

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?

5

leuk! :thumb:

6

Hoi Puck,

Ik vind de taart toch goed gelukt hoor! Ziet er veeeel beter uit dan ik dacht haha...Misschien ben jij gewoon te kritisch!

Groetjes Linda

Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Tilburg, 95m2 taartplezier!

7

Zou zeker niet klagen voor een eerste taart! Prachtig is ie!

8

Vind hem heel leuk!  :thumb:

9 Laatst bewerkt door sweet liek (05-08-2011 11:56)

Mooi hoor!! Zou ik niet ontevreden mee zijn ;-)

10

Mooi hoor, en al helemaal voor een eerste zeg!  :thumb:  Mijne was niet zo hoor  :lol:  Komt helemaal goed! Blijven oefenen :D

Gr Kelly