1

Onderwerp: Vulling voor mijn bruidstaart

Hallo allemaal,

Ik ga volgend jaar trouwen met mijn vriend en ik wil onze eigen taart maken. Nu lijkt het me heel leuk om de vulling aan te laten sluiten bij de kleur van de dag, roze.
Ik vraag me af wat voor vulling hiervoor geschikt is omdat hij toch een hele tijd buiten de koelkast zal staan op de locatie.
Ik zou ook graag de taart van te voren in willen vriezen zodat ik hem zeker optijd af kan maken!

Heeft er iemand tips of adviezen?

Groetjes Puck

Groetjes Puck

2

Re: Vulling voor mijn bruidstaart

Ja, één tip..... niet zelf je bruidstaart maken! ;) (sorry, inkoppertje... en een beetje een geintje)

Ik heb het laatst van dicht(er)bij gezien en weet nu nog zekerderderder: als ik ooit weer trouw (when Hell freezes over, dat idee) doe ik veel zelf, maar dát niet!  :lol:

Gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk en veel plezier bij de voorbereidingen!

3

Hihi dat is eigenlijk geen optie. Financieel gezien is een bruidstaart bestellen te duur! Dus dan maar zelf doen:D

Groetjes Puck

4

Hier http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=15183 vind je een lijst met vullingen die je buiten de koelkast kan bewaren en verder kan je ook een beetje kleurstof toevoegen voor een mooi roze kleurtje.

Dus kiezen voor wat jullie lekker vinden en succes! :thumb:

5

Dankje!!

Ik had nog een vraagje want ik lees op sommige plekken dat botercreme wel buiten de koelkast bewaard kan worden en andere zeggen weer van niet. Als dit niet kan, waarmee moet ik hem dan afsmeren?

Groetjes Puck

6

Echte roomboter kan je makkelijk bijkamertemperatuur bewaren. Geen weken lang natuurlijk  :+  zelf smeer ik altijd af met botercreme, gezeefde abrikozenjam, lemoncurd of witte chocopasta. De keuze hangt af van de vulling  ;)