Onderwerp: bakvorm kasteel
Er is mij gevraagd om een kasteel te maken. Nu heb ik niet zo'n rechthoekige vorm.
Heeft iemand een idee hoe ik dit dan toch kan maken of is zo'n vorm toch handiger?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » bakvorm kasteel
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Er is mij gevraagd om een kasteel te maken. Nu heb ik niet zo'n rechthoekige vorm.
Heeft iemand een idee hoe ik dit dan toch kan maken of is zo'n vorm toch handiger?
Welke vorm kasteel bedoel je? Heb je een voorbeeld, dan heeft iemand mss wel de tip voor je?
kan je geen ronde taart maken met de torens er om heen?
of vierkant met torens
of een zeskantige met ....
solly hoor, hoe later op de avond tijd om te gaan slapen
de meeste kastelen worden gemaakt met neptorens volgens mij. Poedersuikerbussen met fondant bekleden, dat werk.
Misschien heb je daar wat aan?
Of rondjes steken uit cake en zo een toren stapelen (zou het niet van biscuit maken, of anders kartonnetjes ertussen enz)
Of rondjes steken uit cake en zo een toren stapelen (zou het niet van biscuit maken, of anders kartonnetjes ertussen enz)
ik heb zelf een 4kante taart genomen en daar van cake torens omheen gemaakt. het was best goed te doen. maar neemt wel meer tijd in dan je denkt.
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=148482
Bedankt voor al jullie reacties. Ik ga er maar even goed over na denken.
Wat een prachtig kasteel trouwens Petra. Wat zullen ze er blij mee geweest zijn.
Heb je de bovenkant van die torens met tylose verwerkt zodat die bovenkant rechtop blijft staan of hoeft dat niet?
bedankt. !nee hoor dat heb ik gewoon alleen met marsepein gedaan.
Bedankt voor je reactie. Hij moet volgende week donderdag af zijn dus ben erg benieuwd. Ik zal het eindresultaat wel showen.
Bij de Hema kan je een silliconen vorm van een kasteel kopen. (rond).
€11,-. Maar deze is misschien wat klein...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » bakvorm kasteel