1 Laatst bewerkt door Haaz76 (04-08-2011 17:04)

Onderwerp: Geboortetaartje met dinky-toy

Vrienden van ons zijn onlangs ouders geworden van hun derde kindje.
Aangezien ik al bijna 3 weken geen taart meer had gemaakt en ontwenningsverschijnselen begon te vertonen, had ik bedacht om een taartje mee te nemen naar de kraamvisite geïnspireerd op het geboortekaartje.
Volgens mijn man zijn zij mijn grootste fans (nou bedankt, hij dus niet  ;)  :D ) en ze waren ook enorm blij verrast. Da's toch leuk!!

Ik kreeg de taart in recordtempo bekleed, net op tijd voordat de marsepein echt niet meer te hanteren was, wat een vochtig plak weer...
Het randje is nog wat korrelig, maar ik durfde er niet te hard en te veel met de smoother over te gaan.
Genoeg geschreven, hier is 'ie dan:

https://lh5.googleusercontent.com/-8MRyI3kPwLA/Tjp8Mf-ZtoI/AAAAAAAACrA/RN6xHrsX-PM/s640/Geboortetaartje%252520Vesper%252520IV.jpg

https://lh3.googleusercontent.com/-ZVYgbYrYUzs/Tjp8Mln-xDI/AAAAAAAACq8/c8gUSKVICIE/s640/Geboortetaartje%252520Vesper%252520III.jpg

Groetjes, Anouk

2

Re: Geboortetaartje met dinky-toy

Prachtig kado zo.

Mijn vriendin is net bevallen en ik hoop op een geboortekaartje waar ik wat mee kan.

Wil je me volgen op Facebook, like dan https://www.facebook.com/zoetzwolle
Groetjes Annemarie

3

Zooooo die is LEUK zeg!!!!  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

4

Wat ontzettend gaaf zeg!!!
Eenvoudig taartje maar met een onwijs leuk boetseersel erop.
Echt superleuk  :thumb:

Groetjes, Angela

wat een super taartje!

Groetjes Natasja!

6

geweldig leuke taart :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

7

Bedankt voor de lieve reacties!

@Annemarie29: In eerste instantie leek het me lastig om van dit kaartje een taartje te maken, maar dat viel gelukkig mee.
@Angela71: Het is ook wel eens leuk een simpel taartje te maken en deze past ook echt bij onze vrienden. Eerst dacht ik nog, zal ik dat wel doen een grijs taartje, maar zo past 'ie wel bij de kaart.

Groetjes, Anouk

8

Super gaaf taartje, echt helemaal leuk!

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

9

Mooi strak. Waren ze vast heel blij mee. Vervelend hè, dat vochtige weer. Ik heb helaas geen tips om het plakken te voorkomen.

10

Super!

11

Haaz76 schreef:

@Angela71: Het is ook wel eens leuk een simpel taartje te maken en deze past ook echt bij onze vrienden. Eerst dacht ik nog, zal ik dat wel doen een grijs taartje, maar zo past 'ie wel bij de kaart.

Ik vind hem juist super in al z'n eenvoud  :Y  en juist leuk dat grijs want zo is het dus precies de kaart.
Super gedaan!  :thumb:

Groetjes, Angela

12

Mooie taart! Knap geboetseerd!

13

Echt leuk!!! Stoer taartje! :thumb:

14

Hardstikke leuk taartje, stoer en toch lief! :thumb: