1

Onderwerp: Mini Cupcakejes!

Na lang wachten kreeg ik toch eindelijk mijn  Rolling Pins binnen.
Dus gelijk deze 2 maar even uitgetest  ;)  Ik ben er blij mee  :D
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-BFEIR6ZC.jpg
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-NK74RI47.jpg

Ik hoop dat jullie het een beetje kunnen zien!
Tips zijn altijd welkom dit is pas de 3e keer dat ik mini cupcakes maak dus .....  :lol:

Every day is a day for Cupcakes!

Re: Mini Cupcakejes!

Lekker hoor.

Misschien je fondant iets dunner uitrollen?
Ander is t zo'n hap  :)

Heb je een bakblik voor je min cc? Ze lijken een beetje vervormd dus misschien is een bakblik handig? dan blijven je cc allemaal de zelfde vorm! Verder vind ik ze erg leuk  :thumb:

balblik staat op mijn lijstje :)
Van het weekend gaan we weer shoppen bij de bakwinkel dus die gaat er zeker komen!

En als ik mijn fondant wat dunner rol krijg ik problemen dat hij scheurt bij alles wat ik doe /.... :(
wat doe je daar aan ?

LittlePrincess schreef:

Van het weekend gaan we weer shoppen bij de bakwinkel dus die gaat er zeker komen!

En als ik mijn fondant wat dunner rol krijg ik problemen dat hij scheurt bij alles wat ik doe /.... :(
wat doe je daar aan ?

Haha top! Ben zelf ook nog op zoek naar een mini cc bakblik maar die ik vandaag had gezien was echt met iets van 20 cc dat vond ik wat veel!

Misschien is het wat droog? je kan er wat crisco door heen doen misschien dat dat helpt? dan word het wat soepeler

6

leuk!

7

RowanVeenstra schreef:
LittlePrincess schreef:

wat doe je daar aan ?

Haha top! Ben zelf ook nog op zoek naar een mini cc bakblik maar die ik vandaag had gezien was echt met iets van 20 cc dat vond ik wat veel!

Misschien is het wat droog? je kan er wat crisco door heen doen misschien dat dat helpt? dan word het wat soepeler

Ik heb mijn mini cupcake  blik van de sligro. Voor 12 cupcakes. Maar volgens mij heeft de HEMA ook blikken voor 12 cupcakes, en deze zijn niet zo duur als in de taartenwinkels. Persoonlijk zou ik wel gaan voor meerdere cupcakes. Is wel handig als je veel cupcakes nodig hebt, en wanneer je minder cupcakes wilt bakken vul je toch gewoon niet alle holletjes.

8

leuke cctjes

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

Ja klopt maar ik zit hier nog in Amerika en ben in November weer terug in Nederland.. hier in Amerika kennen ze alleen maar iets met VEEEL eten .. dus ja het word 24 cupcakejes in een blik.
Ik kwam bij de wallmart en daar heb ik ze ook gevonden voor een dollar of 15 .. dus dat is ongeveer een euro of 10. En hij is van Wilton dus kan niet mis gaan toch :P!
Ik heb geen idee hoe duur al die spullen zijn in NL .. ben hier in Amerika pas met het bakken begonnen dus hier alle spulletjes verzameld tot nu toe... :)

Maar iig bedankt voor de tips! Ga proberen crisco er door heen te mengen ? ik doe altijd wel wat aan mijn handen en op mijn plaats waar ik het uitrol maar is niet genoeg denk ik dan ? ik blijf gewoon oefenen!!!