Onderwerp: Poedersuiker

Wat een ramp!!!
Wij staan vanaf vrijdagochtend het hele weekend op een festival en zijn dus druk bezig met bakken, botercrème maken enz enz
Nou zie ik vanavond ineens dat mijn poedersuikers bijna op is, echt te weinig om nog drie dagen voorraad botercrème te maken en Cake Planet is op vakantie!! Ik zou echt niet weten waar ik nou zo snel nog een kilo of 5 poedersuikers vandaan moet halen.
Iemand een tip? Of woont er misschien iemand in Rotterdam Zuid en heeft hij/zij nog over dat ik dat dan over kan nemen?

2

Re: Poedersuiker

Zie;
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=79042

Ik hoop dat je er wat aan hebt! Succes!

Groetjes. Celeste

3

Ariba cakes in Gouda? Is even rijden vanui rdam zuid, maar vraag Annick of ze het heeft..verder weet ik niet... :(

Grtls Irene
Ik ben niet gestoord, ik ben mentaal hilarisch!!

4

Ridderkerk zit ook een winkel...

Groetjes Marianne

5

of de molen in terbregge

6

Makro! Verkopen zakken van 5 kilo! :)

Groetjes, Patricia

7

Het is wel net ietsjes anders maar in geval van nood kan je altijd nog naar de supermarkt gaan.

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

8

Makro en Hanos verkopen zakken van 5 kg

9

ik dacht ook meteen `de supermarkt`  :Y

Dank jullie voor de reacties. Het probleem is dat ik eigenlijk helemaal geen tijd meer heb om nog ergens naartoe te gaan, maar in ieder geval heb ik nu wel tips om na CuliNesse in te slaan.
Ik los het nu even op de meest simpele manier op, ik stuur gewoon iemand anders naar Cake or Bake om het te gaan kopen en het bij mij thuis te brengen.
Het is dit weekend gewoon tropenuren maken, morgen begint het festival en dan zijn het drie dagen van 12.00 tot 23.00, maar wel heel erg leuk.