Re: Rozenschuimpjes
Bedankt voor t delen! Ik ga ze gauw eens proberen...
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Rozenschuimpjes
Bedankt voor t delen! Ik ga ze gauw eens proberen...
Bedankt voor het recept, moet dit ook maar eens proberen binnenkort 
Dan zal ik je maar niet vertellen dat ik hem eigenlijk ontdekt heb via Pinterest. Dat is nog veeel verslavender, via die site kom je op allerlei mooie, gave en lekkere blogs en websites. Dusse...als je moet verven, niet gaan kijken hoor!
ik had me daar al voor aangemeld
, maar nog geen tijd gehad om me d'r in te verdiepen
Moet ik dus misschien ook nog maar even niet doen

Ja, bah Hiske, wat doe je ons aan? Eerst post je die snoezige rozenschuimpjes die er ook nog veel te lekker uitzien en dan verleid je ons tot het smurfen van blog naar blog.
Thanx! 
Carien schreef:wat een akelige blog zeg
ik moet verven, maar zit verlekkerd het ene na het andere recept te lezen (en te kopieren
![]()
); dank
Dan zal ik je maar niet vertellen dat ik hem eigenlijk ontdekt heb via Pinterest. Dat is nog veeel verslavender, via die site kom je op allerlei mooie, gave en lekkere blogs en websites. Dusse...als je moet verven, niet gaan kijken hoor!
Oooh wat erg! Ik zit zowat te kwijlen wat een hoop lekkers! Wil het liefst alles uitproberen. Hoe vertalen jullie het naar grammen?
Carien schreef:wat een akelige blog zeg
ik moet verven, maar zit verlekkerd het ene na het andere recept te lezen (en te kopieren
![]()
); dank
Ik dacht al dat ze me bekend voorkwamen!
Bij mij staan ze ook m'n to-do lijstje! Ze zien er zo mooi en lekker uit! En nu ben ik helemaal overtuigd! 
his schreef:Carien schreef:wat een akelige blog zeg
![]()
); dank
Oooh wat erg! Ik zit zowat te kwijlen wat een hoop lekkers! Wil het liefst alles uitproberen. Hoe vertalen jullie het naar grammen?
Eerlijk gezegd vertaal ik het niet naar grammen, dat zou je dan nl voor ieder ingrediënt weer moeten doen. Ik heb een keer in een kookwinkel maatschepjes gekocht voor cups en halve cups enzo, ideaal!! 
Wauw, ze zijn fantastisch!!
De roosjes op de foto bij het recept zijn niet in 1 keer gespoten.
Als je goed kijkt, is in het midden een kleine toef tegen de klok in gespoten. En een buitenrand met de klok mee.
Maar zoals ik al in mijn vorige berichtje schreef. Ik vind ze geweldig leuk! De jouwe dan hè 
oei, die zien er wel erg lekker uit zeg! cool dat je de link deelt (weer wat erbij op mijn to-do-lijst, die lijkt alleen maar langer te worden
) ben wel benieuwd hoe ze smaakten!
De roosjes op de foto bij het recept zijn niet in 1 keer gespoten.
Als je goed kijkt, is in het midden een kleine toef tegen de klok in gespoten. En een buitenrand met de klok mee.
Maar zoals ik al in mijn vorige berichtje schreef. Ik vind ze geweldig leuk! De jouwe dan hè
Ik heb ze nog even goed bekeken en volgens mij heb je gelijk.
Dus dat gaan we de volgende keer dan maar proberen!
Ik heb trouwens (dankzij de tip van Daphne
) gevriesdroogde aardbeien gevonden bij de Plus. Daar hebben ze allerlei zakjes gedroogd fruit van Beatz, hangt gewoon in een schap bij het verse fruit. 
oei, die zien er wel erg lekker uit zeg! cool dat je de link deelt (weer wat erbij op mijn to-do-lijst, die lijkt alleen maar langer te worden
) ben wel benieuwd hoe ze smaakten!
Ze vlogen weg hier!
Ik vond de smaak heel anders dan de 'normale' schuimpjes die ik wel eens maak. Ik denk dat dat vooral komt door het poeder van de gelatinepudding, dat geeft een lekker zoet aardbeiensmaakje. En de volgende keer gaan de gevriesdroogde aardbeitjes er ook door, ik ben benieuwd of dat nog verschil maakt... 
ik heb wel eens deze gebruikt: http://kook.rubriek.nl/eten&drinken/maten.php
en weleens deze: http://www.leerwiki.nl/Omzetten_van_mat … mperaturen
Wat ziet dat er prachtig en lekker uit. Bedankt voor het recept ik heb het opgeslagen en ga het zeker een keer proberen.
Ik heb het origineel bekeken en ik vind de jouwe mooier!

Oww die site is helemaal niet goed als je aan het werk moet..
Vanavond maar is tijd om te bakken maken al dat andere wacht maar gewoon even 
RowanVeenstra schreef:his schreef:Dan zal ik je maar niet vertellen dat ik hem eigenlijk ontdekt heb via Pinterest. Dat is nog veeel verslavender, via die site kom je op allerlei mooie, gave en lekkere blogs en websites. Dusse...als je moet verven, niet gaan kijken hoor!
Eerlijk gezegd vertaal ik het niet naar grammen, dat zou je dan nl voor ieder ingrediënt weer moeten doen. Ik heb een keer in een kookwinkel maatschepjes gekocht voor cups en halve cups enzo, ideaal!!
Ja daar ben ik dus ook naar opzoek waar heb je ze gekocht?
RowanVeenstra schreef:Oooh wat erg! Ik zit zowat te kwijlen wat een hoop lekkers! Wil het liefst alles uitproberen. Hoe vertalen jullie het naar grammen?
ik heb wel eens deze gebruikt: http://kook.rubriek.nl/eten&drinken/maten.php
en weleens deze: http://www.leerwiki.nl/Omzetten_van_mat … mperaturen
Super! Als de kids op bed liggen vanavond ga ik me daar eens even op storten 
Oeh ziet er lekker uit, en het recept lijkt me ook zeer het proberen waard.
Vind jouw rozen ook niet verkeerd hoor!
o zucht-zucht His wat ziet dat er leuk en lekker uit, toppy dat recept, ik wil nog zoveeeeel leuke dingen maken
groetjes Carla
Heel mooi zeg!
Dan moet ik ook maar eens naar de Plus!
Die zien er mooi en lekker uit zeg!! Dat moet ik ook een keer proberen
Wat betreft de roosjes; het zijn rosetten, dus die worden in 1 x gespoten.
Hier bij de Plus hebben ze geen gevriesdroogd fruit meer in het assortiment helaas.
Ik heb ze gisteravond even gemaakt, erg eenvoudig
Die van mij zijn lang niet zo roze, ik had jelly poeder van dr. oetker eraan toegevoegd. Heb jij iets anders gebruikt?
Hier bij de Plus hebben ze geen gevriesdroogd fruit meer in het assortiment helaas.
Ik heb ze gisteravond even gemaakt, erg eenvoudig![]()
Die van mij zijn lang niet zo roze, ik had jelly poeder van dr. oetker eraan toegevoegd. Heb jij iets anders gebruikt?
Wat raar, op de site van Beatz staat dat het bij alle Plusvestigingen verkrijgbaar zou moeten zijn...
Ik heb hetzelfde Jellypoeder gebruikt, maar ook nog wat roze kleurstof erdoor gedaan. Ik vond de kleur wat paarsig en niet echt mooi genoeg, dus vandaar... 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Rozenschuimpjes