1 Laatst bewerkt door L4atje (03-07-2011 21:52)

Onderwerp: Even voorstellen!

Hoi!

Ik ben Elvira, net 29 geworden en ik woon met mijn vriend en 2 katjes in Tilburg!
Ik was al langer aan het zoeken wat ik wilde gaan doen ... ik wilde mijn creatieve ei kwijt! Een vriendin van mij attendeerde mij op deze site en alles viel ineens op zijn plek!
Ik heb zojuist mijn eerste taart gemaakt en vind het helemaal fantastisch! Hij was niet perfect maar ben toch erg trots op het resultaat! Dank jullie wel dat ik een kijkje mag nemen in jullie creatieve brein!!

Groetjes Elvira

practice makes perfect

2

Re: Even voorstellen!

Hoi Elvira, welkom op dit zeer gezellige, leervolle forum. Ikzou zeggen, kijk, neus en leer en vooral je prachtige creaties showen.

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

3

Dank je Joyce!

practice makes perfect

4

Welkom Elvira!

Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Tilburg, 95m2 taartplezier!

5

;) Welkom op het forum. Ik heb even naar je eerste taartje gekeken: :thumb: Top voor je eerste taart. Nog veel plezier met bakken,groetjes Thea

Hoe meer taarten,hoe meer vreugd!

6

Theatje schreef:

;) Welkom op het forum. Ik heb even naar je eerste taartje gekeken: :thumb: Top voor je eerste taart. Nog veel plezier met bakken,groetjes Thea

Dank je wel Thea!! Wat een lieve reactie! :o

practice makes perfect

7

FunLovin schreef:

Welkom Elvira!

Dank je wel Linda!

Ik kom snel een keertje in jouw winkel een kijkje nemen!!

practice makes perfect

8

Welkom op het forum. Mocht je een keer zin hebben in een frobel in Tilburg dan ben je van harte welkom!!

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

9

Chocoholic schreef:

Welkom op het forum. Mocht je een keer zin hebben in een frobel in Tilburg dan ben je van harte welkom!!

Dank je wel!!! Geen idee wat een frobel is ... maar het klinkt erg gezellig!!!!
Ik hou mij zeker aanbevolen!!

Groetjes Elvira

practice makes perfect