1

Onderwerp: Marsepein en vochtige warmte, geen goede combi.

Hoi,

Ohhhhh wat heb ik gisteravond zitten klooien, en ooooh wat zat ik te vloeken op dat stomme marsepein dat maar niet strak wilde zitten aan de onderkant. Over het algemeen lukt het me best aardig om strak te bekleden maar het was zo vochtig gisteravond. Niets mee te beginnen.
Dus dit is het resultaat. Gelukkig is 'ie "maar" voor mijn ouders maar toch. Ik baal er enorm van. Het is een minitaartje (12 cm) gevuld met bokkepootjesvulling.
Durf ik hem te plaatsen.. :think: ja vooruit maar.  ;)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-YTRRHACS.jpg

Oh en ook nog een crappy foto, het was inmiddels te donker voor een goeie foto maar ik heb nu even genoeg van dat stomme taartje gezien, jullie moeten het er mee doen.  :D

2

Re: Marsepein en vochtige warmte, geen goede combi.

Mooie roosjes, van alle problemen bij het bekleden is nauwelijks iets te zien. Kan me voorstellen dat je niet blij bent met dit vochtige, warme weer.

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

Vind je? Ik erger me echt enorm aan de vouwen en bobbels onderin. Hmm misschien een gunstige foto dan.  :think: Dank je voor de complimenten in ieder geval! Oh en hij is natuurlijk ook vanf de "goede" kant gefotografeerd, dat scheelt ook!  ;)

4

Nou, hij is toch heel schattig geworden :Y

Life is what you make of it...

5

Dat het zo'n klein taartje is maakt het ook niet makkelijker. Maar 't is een schatje hoor.

Wil je me volgen op Facebook, like dan https://www.facebook.com/zoetzwolle
Groetjes Annemarie

6

Ik weet helaas wat je bedoelt, ook ik ben gisteren bezig geweest. Maar die van jou ziet er nog goed uit hoor, ik heb van die van mij niet eens een foto gemaakt, zo ontevreden was ik.
Bloemetjes die niet hard werden, ik kreeg ze nog niet eens normaal van mijn onderlegger af  :nooo
Maar hij is wel helemaal op en de visite vondt het toch een leukerd.

Ja die bloemetjes..daarover heb ik het nog niet eens gehad. Die zijn van fondant en de eerste ging nog wel maar de tweede zakte achterelkaar in. Heel irritant. Dus die moest ik nog herstellen zodra hij even in de koelkast was geweest maar toen zat 'ie er al op. En dat herstelt niet echt prettig, maar een beetje met een satestokje aan de gang geweest.  :s