1

Onderwerp: Even voorstellen

Hallo allemaal!

Ik bewonder zo nu en dan jullie taarten op deze site en het lijkt me zo onwijs leuk om te gaan doen. Ik heb daarom ook samen met mijn vriend besloten onze bruidstaart te gaan maken.

Eerst zal ik me even voorstellen.
Ik ben Puck en ik ben 21 jaar oud. Ik kom uit Tilburg en woon daar samen met mijn aanstaande man (21) en onze 2 hondjes.
Ik bak altijd graag taarten en cakejes enz. maar niet op deze manier. Ik ben wel een creatief persoon en hou me ook graag bezig met bijvoorbeeld kaarten maken.

Groetjes Puck

Groetjes Puck

2

Re: Even voorstellen

Hallo puck,

welkom om dit verslavende forum!
gefeliciteert met je voor genomen huwelijk!

wanneer is de grote dag?

Groetjes Brenda

3

De grote dag is 6 september 2012 dus ik kan nog lekker veel oefenen voor mijn taart:D En natuurlijk mijn jurk nog 100 keer passen! Haha

Groetjes Puck

4

Welkom en heel veel bakplezier!

5

Prinses013 schreef:

De grote dag is 6 september 2012 dus ik kan nog lekker veel oefenen voor mijn taart:D En natuurlijk mijn jurk nog 100 keer passen! Haha

Heel verstandig dat veel passen,mijn ervaring is,dat veel bakken een oplopende maat veroorzaakt.
Dus eigenlijk,geniet volop,en proef met mate.
Welkom,en alvast heel veel geluk.

Opa uit 1946 ontdekt taarten en cake's voor kleindochter uit 2006.
Zij is er blij mee,en hij zeker.

6

Hey wat leuk weer iemand uit Tilburg erbij. Welkom op het forum!! Ik wens je veel bakplezier  :thumb:

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

7

Wat leuk! Ik woon ook in Tilburg. Veel plezier en geniet van de voorbereidingen voor het trouwen :D

Be in love with what you have

8

Heey Welkom,

Allereerst proficiat met het aankomende huwelijk :D Gratz....

Heel veel succes met het maken van de bruidstaart, ik heb nu al stress om de taart voor vrienden te maken laat staan voor je eigen bruiloft, heel veel respect :D.

Gewoon je vragen etc op het forum deponeren en je krijgt geheid reacties.

Succes, Groetjes MArcel

9

Wow... wat knap en superspeciaal.. je eigen bruidstaart maken..
Geniet van je grote dag en leer en kijk lekker mee op dit fantastische forum