Onderwerp: Ik ben Marcel uit Den Haag
Hoi medecakebosses
Ik ben Marcel uit den haag, getrouwd met Karin welke je hier snel wel een keer langs ziet komen.
We zijn al een tijdje bezig met de verslaving taartbouwen .
We hebben 2 kinderen Sofia (5) en Jennifer (3).
Hoe is het begonnen:
Aangezien we het allebij leuk vinden om te koken en nieuwe dingen uit te vinden komen we ook regelmatig in kookwinkels.
Daar zagen we op een gegeven moment een "self bake" setje om de wel bekende princessen taarten te maken. Dat meegenomen en dat beviel wel. Dan ga je is verder zoeken op internet en kom je toch wel heel wat websites tegen. Dan ga je lezen en uit proberen, en ga je steeds meer verzamelen en voor dat je het weet heb je een extra kast nodig om je spullen kwijt te raken.
Ik zal binnenkort even een foto plaatsen en wat fotos van ons reeds gemaakte taarten. We doen over het algemeen alles samen.
Nu hebben we trouwens vandaag 4-8-2011 de eerste uitdaging een bruidstaart maken voor de zus van vrienden voor ons. Dit word een 3 laags vierkante taart, vulling van champagne botercreme en bosbessen bavaroise, afwerking wordt gemaakt van 50/50 gemengd marsepijn en fondant. Dit ivm de kleur mag niet wit zijn en ook niet te gelig, die twee samen is de ideale kleur.
Hopelijk heb ik voldoende hier verteld en ga ik nu gauw de keuken weer in en even langs de zaak in Naaldwijk.
Tot Forumse!
Groetjes Marcel
PS Ik probeer trouwens het aantal mannelijke forum gangers om hoog te krijgen zoals je ziet.