1

Onderwerp: Geboorte stapel

Voor de tweede keer een kleine stapel gemaakt. Deze keer bleef hij mooi recht staan, ben dus eigenlijk wel tevreden.
Feedback is natuurlijk welkom, er zijn nog genoeg verbeter punten...

http://94.100.122.97/1345950001-1346000000/1345984601-1345984700/1345984687_idZQ.jpg

Bedankt voor het kijken!!

2

Re: Geboorte stapel

wat een scheetje

3

Erg leuk gedaan!!

4

leuk!

5

mooi stapeltje :thumb:

misschien een klein puntje voor de bovenste laag ;) goed afsmeren op laten stijven en daarna met een heet mes er langs dan zie je de vul lagen niet en krijg je hem makkelijker strak bekleed

Als ik dit heb getypt en naar je onderste laag kijk waar je dit probleem niet hebt ;) vraag ik me af of je misschien hier zelf al een verklaring voor hebt :think:

Nou ja ;) verder is hij hartstikke leuk en goed gelukt :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

6

Wat een lieverdje!! :thumb:

7

Wat een schatje!

8

emmy635 schreef:

mooi stapeltje :thumb:

misschien een klein puntje voor de bovenste laag ;) goed afsmeren op laten stijven en daarna met een heet mes er langs dan zie je de vul lagen niet en krijg je hem makkelijker strak bekleed

Als ik dit heb getypt en naar je onderste laag kijk waar je dit probleem niet hebt ;) vraag ik me af of je misschien hier zelf al een verklaring voor hebt :think:

Nou ja ;) verder is hij hartstikke leuk en goed gelukt :thumb:

Ga deze tip zeker de volgende keer gebruiken, heb namelijk geen idee waarom het bij de onderste taart beter is... Misschien gewoon geluk...
Bedankt voor je tip!

Lieve taart!

10

Ik vind hem erg mooi, zou een volgende keer de haartjes van de baby iets kleuren en een luiertje oid aan doen, maar das persoonlijk, vind ik net iets leuker.

Wil je me volgen op Facebook, like dan https://www.facebook.com/zoetzwolle
Groetjes Annemarie