1

Onderwerp: ook ff voorstellen!!!

Hallo ik ben Esmeralda Hamstra, 28 jaar mamma van 2 mooie kinders en samen woonachtig in Den helder.
Mijn kinderen zijn Tahira Hamstra een mooie meid van 8 jaar, en Guilliano Hamstra een knappe knul van bijna 2 jaar.

Afgelopen maart 2011 ben ik op het idee gekomen om samen met een vriendin zelf de taart voor mijn dochter haar 8ste verjaardag te maken  :) erg leuk om te doen en zeer zeker ook verslavend.
Wel zaten er een aantal beginners foutjes in, want waren natuurlijk gelijk begonnen aan een drie laagse taart hahahaha.

Nu een aantal maanden verder willen we er toch zeker wel meer mee gaan doen en het vaker doen.
Ook mijn dochter is helemaal gek van bakken en het fondant vondt ze ook erg leuk om mee te helpen  :9 .

Dus nja na wat spullen besteld te hebben en veel ideeën opgedaan te hebben ga ik morgen een welkom thuis taartje maken voor mijn dochter die vrijdag thuis komt van weekje vakantie  :)  en heb er helemaal zin in.

Dus ja dit ben ik en zijn mijn beweegredenen om mij hier aangemeld te hebben en dingen te willen delen en nog meer ervaring opdoen.
Zijn er vragen of iets je mag mij altijd mailen  ;)

Groetjes en nog vele uren bakplezier
Esmeralda

2

Re: ook ff voorstellen!!!

Welkom en heel veel bakplezier!