Onderwerp: 2x ??? kijk zelf en zie.....
Sorry verwijderd
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » 2x ??? kijk zelf en zie.....
Sorry verwijderd
*kloink*
Sorry, ik moet even m'n kin van de grond oprapen. Allemachtig wat een mooie taarten zeg! Al die details! Hoe lang ben je daar wel niet mee bezig geweest?
in 1 woord GEWELDIG
Wauw, supertaart
Wat een gave taartjes! Geweldig met al die details!
Deze moet ik maar niet aan zoonlief (2,5) laten zien want dan ben ik de klos....en dat gaat mij toch echt niet lukken!
Ook bij mij viel mijn mond open ! GEWELDIG !
Als ik dat toch ooit zou kunnen .................
WOWWWWW!!!!!!!
hier zou ik wel heeeeeeel graag een how to van zien zeg, wat een gave
hoe heb je bij die bovenste die rand zo mooi gekregen?
enorm mooi zeg, ik hoop het ooit ook in de vingers te krijgen. Schitterend om naar te kijken.
Wauw Nicole!! Dit zijn zonder twijfel de mooiste plop taarten die ik ooit gezien heb!!
Fantastisch geweldig prachtig!!!!
wow.... helemaal super zeg en zoveel details.
complimenten
@ MWillemijn :hier zitten redelijk vele uurtjes in hoor
@ Dank je wel Joyce
@ NiQ : Dat was een hele karwei en met een bolletje fondant in wat plastiekfolie goed smooteren want het was uit één stuk en onder het dak heb ik er dan een punt uit gesneden omdat die vanonder smaller is en daar heb ik dan en regenpijp tegen geplaats wetende dat dit huisje 30 cm breed was op zijn breedste punt en 25 cm hoog
prachtig!
Geweldig mooi!
Waaaauuuwwww Nicole, wat een geweldige melkhuisjes heb je gemaakt. Vooral die eerste, helemaal super. Daar wil ik ook wel een howto van
Geweldig!
*speechless*
Wow....
Heel erg mooi!
Wat een ontzettend mooi geheel weer
Oooo, leuk!!!! Hele mooie details en de figuurtjes lijken erg goed!! Ik wil in september voor de 2e verjaardag van mn meissie ook Kabouter Plop maken, ik hoop dat ie ook zo leuk wordt als die van jou!! Was dit voor dezelfde jarige job/jet? Of had je gewoon toevallig 2 plop taarten na elkaar?
Wow!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » 2x ??? kijk zelf en zie.....