1

Onderwerp: frambozentoef van Laura Vitale,engelse maten ?

ik zag op een site ?? ben ff kwijt van wie,maar een filmpje van Laura Vitale cupcakes met een frambozentoef,nu heb ik ondertussen het recept (hier gevonden)van de cupcakes ,maar niet van de toef,dus op zoek internet,ik heb um ,maar nu wil ik weten een stick boter --is dat 125gram roomboter en 16 oz powdered sugar hoeveel poedersuiker is dat, voor de rest kom ik er wel uit , zag er zooo lekker uit dacht die wil ook proberen.
grt Carla

2 Laatst bewerkt door joynme (03-08-2011 17:57)

Re: frambozentoef van Laura Vitale,engelse maten ?

1 ounce is 28,35 gram. Dus 16 oz = 453.6 gram
1 stick butter = 113.5 gram

Als het gelukt is wil ik heel graag weten hoe het smaakt en natuurlijk het recept  :D

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

3

ha die Joyce,je bent me redding weer  :lol:  als het ff mee zit ga ik je het laten proeven en natuurlijk met recept  :thumb: komt goed.greetzzzz Carla

4

Ook toevallig dat ik hier jou vraag zie :) want ik heb de video ervan op youtube gezien en wou het ook graag maken, maar wist ook niet hoeveel er nou van alles in moest, nu ga ik hem zeker ook proberen! het lijkt me heerlijk,

alleen vraag ik me af... is dat frambozenjam wat ze er door doet? of iets anders?