1

Onderwerp: bekleden cijfer 3

hallo allemaal,

aanstaande zaterdag moet ik een cijfer 3 taart afleveren en ik begin me steeds meer zorgen te maken over het bekleden van de 3. Ik ga de 3 maken uit 2 x 25 cm rond en dan snijden en tegen elkaar aan. Iemand tips om de 3 in 1 keer goed te bekleden? De einden zouden nu recht zijn (van de boven-, onder- en midden pootjes zeg maar) maar misschien kan ik die beter rond snijden zodat het makkelijker bekleed, wat denken jullie?

Super bedankt alvast!

Groetjes,

Lisette

Ik heb geen enkel probleem dat niet kan worden opgelost met chocola

2

Re: bekleden cijfer 3

of eerst bovenkant bekleden, dan zijkant met lange reep, en dan afwerken naad met sugargun-sliert

Facebook fanpagina: Julie's Taarten

dreamer schreef:

of eerst bovenkant bekleden, dan zijkant met lange reep, en dan afwerken naad met sugargun-sliert

In losse stukken dus. Ik wilde hem eigenlijk in 1 lap doen maar ik begrijp dat dat niet de beste oplossing is...

4

als ik die taart zou  moeten bekleden, dan zou ik het niet in één keer doen. kans op scheuren veel te groot volgens mij.

Facebook fanpagina: Julie's Taarten

dreamer schreef:

als ik die taart zou  moeten bekleden, dan zou ik het niet in één keer doen. kans op scheuren veel te groot volgens mij.

Ik denk inderdaad dat ik dat plan maar laat varen... normaal is mijn motto... waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan maar laat ik dit keer verstandig zijn ;-)